Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:45:40 GMT

۸۳ درصد فرمانداران از بدنه وزارت کشور هستند

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۳۸۰۷

۸۳ درصد فرمانداران از بدنه وزارت کشور هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با اشاره به اینکه درخواست مجوز استخدام ۱۶۰۰ نفر در وزارت کشور برای دولت ارسال شده است، گفت: ۸۳ درصد فرمانداران از بدنه وزارت کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، جواد ناصریان در حاشیه اختتامیه نخستین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل مجموعه وزارت کشور در ساری به ضرورت بهسازی و توانمندسازی نیروی انسانی در وزارت کشور و استانداری‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس سند جامع نیروی انسانی که باید تا پایان 96 ارائه می‌کردیم با همکاری استانداری‌ها سند آماده شده و برای دولت و سازمان امور استخدامی ارسال شده و بر این اساس درخواست مجوز برای استخدام 1600 نفر در استانداری‌ها ، فرمانداری ها و بخشداری‌ها شده است و این موضوع در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای انسانی موجود متناسب با سابقه مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و تجربه ساماندهی شده و تلاش بر آن است تا با توانمندسازی نیروی انسانی برای هر پستی در وزارت کشور نیروی انسانی توانمند داشته باشیم تا نیازی به تامین نیرو از سایر دستگاه‌ها نباشد.

ناصریان تصریح کرد : برای نخستین بار با تلاش صورت گرفته بیش از 83 درصد فرمانداران از مجموعه وزارت کشور هستند و به دنبال آن قرار است که در حوزه بخشداری‌ها هم از مجموعه نیروهای وزارت کشور استفاده کنیم.

وی از اصلاح ساختار فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها خبر داد و گفت: بر این اساس 600 معاون جدید به ساختار فرمانداری‌ها اضافه شده است و اختصاص معاون به 30 تا 40 درصد بخشداری‌ها هم پیش بینی شده که در حال پیگیری است و اولویت بکارگیری از ظرفیت داخلی مجموعه وزارت کشور است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور نیز با اشاره به اینکه توسعه ورزش کارکنان به ویژه بانوان ازبرنامه‌های جدی وزارت کشور است، افزود: نخستین دوره مسابقات ورزشی بانوان بعد از انقلاب در دو رشته والیبال و دارت برگزار شد که با رویکرد وزیر کشور این رشته‌ها توسعه خواهد یافت و مسابقات متعددی در رشته‌های مختلف  در استانداری‌ها و سطح منطقه ای و کشوری برگزار می شود.

ناصریان با اشاره به اینکه قریب 30 درصد کارکنان وزارت کشو را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت: قرار است تا پایان برنامه ششم توسعه 30 درصد مدیریت‌ها و پست‌ها در اختیار جوانان و بانوان قرار گیرد که با پیگیری انجام شده 25 درصد محقق شده و تلاش می‌کنیم تا به بیش از حد نصاب اعلام شده برسیم.

وی تاکید کرد: انتظار ما استفاده از ظرفیت بانوان در پست‌های مدیریتی بالاتر از جمله در حوزه معاونان استاندار، فرمانداران و مدیران ستادی استانداری‌ها است.

ناصریان ابراز امیدواری کرد: با همکاری استانداری‌ها و فرمانداری‌ها، شاهد توسعه ورزش کارکنان و ایجاد شادابی و نشاط در حوزه نیروی انسانی مجموعه وزارت کشور باشیم.

قابل ذکر است اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل وزارت کشور و سازمان های تابعه و استانداری ها به مدت 3 روز در مجتمع فرهنگی رفاهی خزرآباد ساری با قهرمانی تیم والیبال وزارت کشور و تیم دارت استانداری مازندران به پایان رسید.

در نخستین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل وزارت کشور و سازمان‌های تابعه و استانداری‌ها که با شرکت10 تیم والیبال و 15 تیم دارت به مدت سه روز در مجتمع فرهنگی رفاهی خزرآباد ساری برگزار شد در رشته والیبال تیم وزارت کشور و در رشته دارت تیم استانداری مازندران به مقام اول مسابقات دست یافتند.

انتهای پیام/

R41358/P1494/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!

به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از مهر، وزیر نیرو در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه روز کارگر این روز را به همه کارگران عزیز و همه فعالان عرصه تولید تبریک و تهنیت عرض می‌کنم امروز افتخار داریم که از گروه مپنا دیدن کنیم و در طی این دوره برای سومین بار بازدید صورت می‌گیرد

وی ادامه داد: مهمترین نیاز امروز کشور مسأله انرژی و سرمایه گذاری در آن بخش برای رفاه و رفع نیازهای کشور است و در این زمینه امیدواریم رویکردها اصلاح شود.

وزیر نیرو ادامه داد: ما در طی ۳ سال اخیر برنامه‌های که برای رفع نیاز کشور در صنعت برق در نظر گرفتم این بود که برنامه‌های مشخصی وجود داشت که مطابق آن برای تابستان بدون خاموشی پیش رفتیم.

جایزه خودرو برای صرفه‌جویی‌کنندگان برق

محرابیان خاطر نشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی برخوردار می‌شوند.

به گفته محرابیان برای تابستان امسال ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است‌. که این جوایز از اینترنت همراه تا بیش از صدها دستگاه خودرو و لوازم برقی خانگی کم در نظر گرفته شده است که به قید قرعه به افرادی که در مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اند اعطا می‌شود، برخوردار خواهند شد.

به گفته وی مپنا جز افتخارات صنعت کشور است و در حال حاضر سهم مهمی در اجرای نیروگاه‌ها در سطح کشور و حتی خارج از کشور دارد، پروژه‌های متعددی به عنوان صدور خدمات فنی و مهندسی دارد و روز به روز مطابق نیاز کشور و دنیا مسیر پیشرفت و تعالی را طی می‌کند ما نیز به طور کامل از این اقدامات حمایت می‌کنیم.

محرابیان با اشاره به اقداماتی که در سطح کشور انجام شده است، خاطر نشان کرد: بیش از ۸۵۰۰ مگاوات به ظرفیت برق کشور اضافه شد، البته میزان ناترازی و مصرف بویژه در بخش صنعت کشور با توجه به رشد تولید بیش از این است به همین دلیل پروژه‌های متعددی در نیروگاههای کشور در دستور کار قرار گرفت و با زمانبندی خوبی پیگیری می‌شود، هر چند ماه یک بار شاهد بهره برداری از نیروگاههای کشور مطابق برنامه هستیم. هرچند تأمین مالی پروژه‌ها سخت است.

وزیر نیرو در رابطه با تأمین اعتبار از صندوق توسعه برای اجرای پروژه‌های نیروگاهی تاکید کرد: ضرورت دارد پروژه‌ها توسط نهادهای مالی بویژه صندوق توسعه ملی تأمین مالی شود تا پروژه‌ها در زمان خود وارد مدار شوند.

وی ادامه داد: متأسفانه صندوق توسعه ملی نقش اساسی خود را در این خصوص ایفا نکرده است امیدواریم با تغییراتی که در این صندوق شاهد خواهیم بود منابع کشور در مسیر توسعه واقعی ملی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • قلیان اکسیژن؛ یک پک عمیق به سمت ناکجا؟!
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • استان‌ها در ۶۲ رشته طرح زنجیره‌های ارزش راهبردی فعالیت دارند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند