Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@13:41:50 GMT

نجات ۲ قلاده روباه از استخر کشاورزی در تاکستان

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۳۸۶۰

نجات ۲ قلاده روباه از استخر کشاورزی در تاکستان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: ۲ قلاده روباه که در استخر کشاورزی گرفتار شده بودند توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان نجات و رهاسازی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان قزوین، محمد جلیلوند اظهار داشت: بنا به گزارش واصله توسط مسئولان یکی از واحدهای کشاورزی واقع در روستای بخش اسفرورین مبنی بر سقوط دو قلاده روباه در استخر کشاورزی آن واحد ماموران یگان حفاظت محیط زیست اداره تاکستان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 2 قلاده روباه به منظور رفع تشنگی از حفره کوچکی که در زیر فنس بوده عبور کرده و بعد از نزدیک شدن به آب در داخل استخر سقوط کرده و در حال تلف شدن بودند که ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان  علی‌رغم سرمای شدید به داخل استخر رفته و حیوانات مذکور را نجات دادند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان بیان کرد: این گونه اتفاقات نتیجه عدم رعایت حق آبه حیوانات است و همه موجودات برای بقای حیات نیاز به آب دارند که متاسفانه اکثر بهره‌بردان از منابع آبی با استفاده از لوله، آب مورد نیاز را به استخر انتقال و هیچگونه آبی در دسترس حیات وحش باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام/

R41364/P1357/S6,63/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پهنه آبی تالاب های چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالدران گفت: با توجه به افزایش سطح بارش های زمستانه در حوزه شهرستان چالدران و با مشارکت و همراهی جوامع محلی حجم آب تالاب های چالدران نسبت به سال آبی پارسال ۳۰٪ افزایش یافته است .

حجت آذریار افزود: در حال حاضر میزان سطح آب تالاب های این شهرستان به بیش از ۲۵۰ هزار مترمکعب رسیده است و این امر نتیجه مشارکت مردم در حفظ و احیاء این میراث های طبیعی است .

وی  بیان کرد : بر اساس تعاملات بعمل آمده با کشاورزان حاشیه تالاب های چالدران علاوه بر حق‌آبه تالاب ها، آب مازاد بخش کشاورزی نیز به این تالاب هدایت می‌شود و انتقال این اب ها  در فصل خارج از کشت، با تلاش مامورین یگان حفاظت محیط زیست چالدران و همکاری و تعامل جوامع محلی صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • پهنه آبی تالاب‌های چالدران افزایش یافت
  • افزایش پهنه آبی تالاب های چالدران
  • زنده گیری یک قلاده گرگ در مشهد
  • دیدار نوروزی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با مدیرکل دیوان محاسبات استان
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • رهاسازی یک بهله پیغو در محیط زیست
  • اعزام ۶۳ اکیپ گشت نوروزی برای حفاظت از اراضی کشاورزی قزوین
  • بازدیداز پناهگاه حیات وحش دشت سوتاو و حمامیان بوکان
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل شکار دستگیر شد
  • کشف محموله چوب تاغ قاچاق در سمنان