Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: تاکنون حدود ۵۹ هزار نفر از دانشگاهیان برای سفر به عتبات در سایت لبیک ثبت‌نام کرده‌اند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد رضا فقیهی با اشاره به آمار ثبت‌نامی‌های عتبات دانشگاهیان تا امروز گفت: تا به امروز حدود ۵۹ هزار نفر از دانشگاهیان در سایت لبیک ثبت نام کرده اند که نشان دهنده میزان علاقه و رغبت دانشگاهیان به امور مذهبی و دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: تا کنون آمار ثبت نامی دانشجویان متاهل نسبت به دانشجویان دیگر بیشتر بوده، البته سهمیه‌ای هم که به دانشجویان متاهل اختصاص داده می‌شود بیشتر است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از ۲۵ آذرماه در سایت لبیک شروع شده و تا ۵ دی ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir انجام خواهد شد و بعد از قرعه کشی برگزیدگان ۹ دی ماه از سایت لبیک اعلام می‌شوند.

وی افزود: با توجه به استقبال بی نظیر دانشگاهیان در دوره‌های قبل، در این دوره شاهد افزایش سهمیه هستیم و ۱۷ هزار نفر از زائرین در قالب ۴۲۰ کاروان از اول بهمن ماه ۹۶ تا پایان اردیبهشت ماه ۹۷ به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

رئیس ستاد خاطر نشان کرد: برای دانشگاهیانی که به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام شوند وام قرض الحسنه یک میلیون و پانصد هزار تومانی و برای زائرینی که به صورت زمینی اعزام شوند همان وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که بعد از نهایی شدن ثبت نام، این تسهیلات در اختیار زائرین دانشگاهی قرار خواهد گرفت. همچنین طی تفاهم نامه‌ای که مابین ستاد و صندوق رفاه دانشگاهیان منعقد شده است، وام یک میلیونی تومانی به زائرین مجرد و وام یک و نیم میلیون تومانی به دانشجویان متاهل وزارت علوم تعلق خواهد گرفت که بازپرداخت آن بعد از فراغت از تحصیل خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان قم از جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا

اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های قم همزمان با  سراسر کشور امروز یکشنبه در حمایت از خیزش دانشجویان و اساتید بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید تجمع کردند.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • ادامه حمایت دانشگاهیان استان از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • حمایت دانشگاهیان قمی از مظلومان غزه
  • حمایت دانشگاهیان قم از جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • دانشگاهیان گیلانی در حمایت از دانشجویان آمریکایی چه گفتند؟