Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی مشهد گفت: عامل سرقت‌های شبانه در غرب مشهد به ضرب گلوله پلیس در چنگ قانون گرفتار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد بوستانی اظهار داشت: گزارش سرقت‌های سریالی خودرو و وسایل داخل خودروهای سواری در محدوده بلوار توس و مناطق غربی مشهد پلیس را بر آن داشت برای پیگیری موضوع به طور جدی وارد عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی مشهد افزود: با توجه به اعلام شکایت مالباختگان دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده به سرکلانتر سوم پلیس مشهد صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: با دستورات سرهنگ بزرگی، سرکلانتر سوم فرماندهی انتظامی مشهد تیم‌های تجسس کلانتری کاظم آباد کنترل و مراقبت‌های نامحسوس خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: پلیس یکی از عاملان اصلی این سرقت‌ها را سوار بر خودروی پراید شیشه دودی سرقتی از قاسم‌آباد در حوزه استحفاظی خود شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

سرهنگ بوستانی تصریح کرد: عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و متهم بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت جنون‌آمیزی قصد فرار داشت که ماموران کلانتری کاظم‌آباد با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی و سپس شلیک به سمت خودروی مذکور کردند.

بوستانی گفت: پلیس پس از طی مسافتی، خودروی پراید که از ناحیه لاستیک مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود را متوقف و راننده را در حالی دستگیر کرد که از ناحیه دست راست خود مورد به ضرب گلوله زخمی شده بود. متهم 33 ساله پرونده بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافت و پلیس در بازرسی از خودروی پراید سرقتی، 2 عدد زاپاس، 2 عدد جک و دیگر وسایل مسروقه از خودروهای سواری کشف شد. تحقیقات از متهم پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری و زمین‌گیر شدن دو نفر از اراذل و اوباش قمه به دست با تیراندازی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، یداله جهان آرا اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه دو نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت مأموران حمله ور که مأموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متأسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و مأموران رأی حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آن‌ها شلیک و هر دو متهم را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 750837

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد