Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- مسئول ثبت رکوردهاي گينس در ايران گفت: `محمد رضا رضايي` جوان 24 ساله دشتستاني رکورد تلفظ عکس کلمه ها و جمله ها را با موفقيت پشت سرگذاشت.

روح الله دشمن زياري روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: وي توانست در طول يک دقيقه 100 کلمه انگليسي را بصورت عکس تلفظ و زمينه ثبت، نام خود در کتاب گينس را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: رضايي قادر است کلمه هاي زبان هاي مختلفي از جمله، فارسي، انگليسي، عربي و چيني را بصورت عکس تلفظ کند.
دشمن زياري يادآور شد: اين جوان از 10 سال پيش به اين توانايي خود پي برده و اکنون با رکوردگيري صورت گرفته از وي تا سه ماه آينده نامش وارد کتاب گينس مي شود.
دشمن زياري ادامه داد: اکنون در ايران علاوه بر محمد رضا رضايي پنج نفر ديگر نيز حکم ثبت رکورد گينس دارند که 2مورد آن در رشته فوتبال در بخش تعداد گل زده و روپايي و 2 مورد نيز در رشته طناب زني، شنا با دست هاي بسته و بيشترين ضربه زدن به توپ با شانه است.
وي افزود: سه ايراني نيز نام آنها در سايت کتاب گينش ثبت شده ولي به دليل پيگيري نکردن هنوز مدرک خود را دريافت نکرده اند که يکي از آنان علي دايي با بيشترين گل ملي در رشته فوتبال در جهان است.
دشمن زياري افزود: هم اکنون در ايران 50 نفر براي ثبت رکورد در گينس اعلام آمادگي کرده اند که از اين شمار تنها 15 نفر مدارک مورد نياز را تحويل دادند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهرياري** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوعدوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این بانوی ۵۰ ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان آورده می‌شود که بعد از انجام سی.تی.اسکن، تشخیص خونریزی در بطن‌های مغزی به علت فشارخون کنترل نشده برای وی گذاشته می‌شود که متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

وی اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربان وی، توسط دکتر مجد فلو پیوند و با همکاری دکتر مجاهد متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی برازجان و پرسنل اتاق عمل، کلیه‌ها و کبد این بانو برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات پرسنل ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان بابت همراهی بسیار خوب آنها و خاطرنشان کرد: این ۱۱۷ همین برداشت عضو استان و دومین برداشت سال جدید است و همچنین تاکنون هفت قلب به شکل هوایی به تهران و شیراز انتقال داده شده است.

کد خبر 6092721

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست