Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - خبرورزشی نوشت؛ مهدی قائدی ظاهرا از بعضی از اتفاقات عبرت نمی گیرد.

به گزارش خبرورزشی؛ وقتی بازیکنی با 18 سال از شهر دیگری به تهران می آید، بیش از بازیکنانی که در اینجا بزرگ شده اند، در خطر است. نمونه اش را در گذشته کم نداشته ایم. به همین خاطر وقتی مهدی قائدی به استقلال آمد، منصوریان سرمربی سابق این تیم تلاش کرد تا خیلی مراقب او باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال اما اتفاقی افتاد که باعث تعجب منصوریان شد. در حالی که او تلاش کرده بود به شدت از قائدی مراقبت کند و اجازه ندهد مشکلات حاشیه ای برایش به وجود بیاید، ناگهان پیام هایی به دستش رسید که نشان می داد تمام تلاش هایش بیهوده بوده است. یک هکر با هک کردن پیج قائدی، تمام چت های او با افراد مختلف را برای منصوریان فرستاد. سرمربی استقلال هم بهت زده بود، فقط به آنها نگاه می کرد. همان روز، وقتی منصوریان به تمرین رفت، پیغام ها را به قائدی نشان داد و به او گفت: «این ها چه کسانی هستند؟ دفعه آخرت باشد!» قائدی اما ظاهرا حتی از آن اتفاق عبرت نگرفت و به فعالیت خود در فضای مجازی ادامه داد تا این بار چت هایش در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

252 41

 

کلید واژه‌ها : لیگ برتر هفدهم - باشگاه استقلال - علیرضا منصوریان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، «سیدمحمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مجلس کار خوبی انجام داد و نمایندگان اشکالی که شورای نگهبان در مورد اجاره بها گرفته بود را رفع و نهایی کردند.

وی افزود: چون در آستانه تابستان و فصل نقل و انتقالات هستیم و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کند تا در وزارت راه و شهرسازی به آن عمل شود.

حسینی افزود: نکته بعدی، تحقیق و تفحص مجلس در مورد سازمان آفات بود که بیشتر به دوران دولت قبل و تا ۱۴۰۰ مربوط می شود.

وی گفت: ضمن آنکه بحث اجرای ماده ۲۳۴ را داشتیم که به وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌ها مربوط می‌شد و در مورد کمبود داروها توضیحاتی داده شد و نمایندگان قانع شدند که این مورد به قوه قضاییه ارسال نشود.

حسینی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود و مساله ابلاغ به قوه قضاییه منتفی شد چون جرمی مرتکب نشده است و کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

کد خبر 6087456

دیگر خبرها

  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • تا کمتر از دو ماه دیگر، غزه تمام مراحل قحطی را پشت سر می‌گذارد
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود
  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود