Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری دوره‌های آموزشی عوامل اجرایی و کارکنان واحدهای پذیرایی بین راهی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، قادر تقی‌زاده صبح امروزدر جلسه بررسی توسعه آموزش‌های حوزه گردشگری در اردبیل اظهار داشت: با توجه به رشد روز افزون صنعت گردشگری و ضرورت ارتقای مهارت‌های منابع انسانی آموزش تمام تاسیسات و واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری  بیش از پیش ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور تحقق این مهم و با توجه به اعلام دوره‌های شانزده‌گانه توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری از طرف دفتر مطالعات آموزش گردشگری، نخستین دوره آموزش کوتاه مدت ویژه عوامل اجرایی و کارکنان  واحدهای بین راهی در استان اردبیل برگزار شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد:  این دوره با حضور  110  شرکت کننده و به مدت شانزده ساعت و چهار روز متوالی از تاریخ 26 آذرماه تا 29 برگزار شد که شرکت‌کنندگان عمدتا از واحدهای پذیرایی بین راهی و هتل‌های دارای رستوران مجهز و تالارها و رستوران‌های داخل شهر بودند.

 تقی‌زاده بیان کرد سرفصل‌های این دوره آموزشی شامل شناخت صنعت گردشگری، بهداشت فردی کارکنان تولید و ارائه غذا، اصول تهیه و نگهداری غذا و روش های سالم سازی سبزیجات، بهداشت سلامت مواد غذایی، مهارت‌های فردی و ارتباطی و ایمنی محیط کار، اطفاء حریق و اصول کمک‌های اولیه است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، نصایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای توسعه و گسترش خدمات‌رسانی کمی و کیفی به مسافران و گردشگران ورودی به استان برگزاری این دوره‌های آموزشی در اردبیل تداوم می‌یابد.

انتهای پیام/

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۰ معلم نمونه هرمزگانی

هرمزگان-جام جم انلاین-به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در مراسمی از ۵۰ معلم نمونه هرمزگانی تجلیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان  گفت: از این شمار ۹ معلم، نمونه کشوری معرفی شدند.

محمد قویدل افزود: خلاقیت در تدریس، شیوه آموزشی نوین و نظرسنجی از خانواده‌ها و دانش آموزان از مهمترین معیار‌های انتخاب معلم نمونه بود.

استاندار هرمزگان هم در این مراسم گفت: فرزندان ما با آموزش معلمان، هویت مستقل دینی و ملی خود، فرهنگ، تاریخ و تمدن باشکوه کشورمان را می‌شناسند.

مهدی دوستی افزود: اکنون با ترکیب نقشه‌های آموزشی با صنعتی، به سمت آموزش ترکیبی از بخش‌های نرم و سخت افزاری حرکت کرده ایم و متناسب با نیاز استان رشته‌ها و هنرستان‌های جدید ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم هزار و ۵۰۰ کلاس درس جدید بهره برداری شده است گفت: در مهرماه هنرستان مجهز انرژی اتمی کار خود را شروع می‌کند که وظیفه مهم آن، تربیت نخبگان برای آینده و توسعه این صنعت در استان است و هنرستان تجارت نیز راه اندازی می‌شود.

معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش هم در این مراسم گفت: هرمزگان جزء استان‌های موفق در زمینه مهارت آموزی برای دانش آموزان است.

 

محسن زارعی افزود: مدارس جوار صنعت نوید بخش توسعه و پیشرفت استان است.

وی گفت: با این مدارس نیرو‌های ماهر و کارآزموده تربیت و وارد بازار کار می شوند که چرخ صنعت استان را می چرخانند.

دیگر خبرها

  • آغاز هفتمین دوره آموزشی توانمندسازی فعالان صنعت گردشگری
  • آروان‌آکادمی؛ دروازه ورود به دنیای دانش ابری
  • حقوق معلمان از کارکنان دولت بیشتر شد؟
  • تجلیل از ۵۰ معلم نمونه هرمزگانی
  • حقوق معلمان از کارکنان بیشر دولت شد
  • آموزش‌های جهاددانشگاهی «اشتغال محور» است
  • جشنواره چومچه خاتون در شهرستان کوثر برگزار می‌شود
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند