Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ صبح امروز بیش از صد نفر از کارکنان شرکتی طرح تحول سلامتِ اصفهان، مقابل استانداری این استان تجمع کردند.

معترضان که پنج‌شنبه گذشته نیز تجمع اعتراضی برگزار کرده‌اند؛ می‌گویند: زمزمه‌های تعدیل به گوش می‌رسد؛ مسئولان می‌گویند در طرح تحول سلامت با کسری بودجه مواجه شده‌ایم و به همین دلیل نمی‌توانیم همه نیروها را حفظ کنیم و بایستی تعدادی از حدود هزار نفر نیروهای شرکتی این طرح را تعدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قرار معلوم، روز پنج‌شنبه نیز قرار بوده آزمونی برای توان‌سنجی این کارکنان برگزار شود و براساس نتایج آن، تعدادی از نیروهای شرکتی حذف شوند که بسیاری از کارکنان شرکتی به نشانه اعتراض در این آزمون شرکت نکرده‌اند.

یکی از حاضران در تجمع امروز، معوقات مزدی را دلیل دیگر برپایی تجمع می‌داند و می‌گوید: برخی شرکتها، سه ماه و برخی دیگر، دو ماه است که حقوق کارکنان شرکتی طرح تحول سلامت را نپرداخته‌اند.

وی با بیان این که ما اضافه نیستیم؛ می‌گوید: بهتر است برای تامین کسری بودجه فکر دیگری بکنند و نیروی انسانی شاغل را بیکار نکنند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان

 ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی خراسان جنوبی به نقطه صفر مرزی رفته بودند که در مواجهه با نیروهای طالبان و برای جلوگیری از بروز تنش و انجام درخواست نیروهای طالبان برای رفع سوءتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداختند که پس از ساعتی موضوع حل شد.

به گزارش تسنیم، مرزبانی فراجا در اطلاعیه‌ای درباره انتقال 6 مرزبان ایرانی توسط نیروهای طالبان به داخل خاک افغانستان، از خاتمه سوءتفاهم پیش‌آمده و انتقال این مرزبانان به کشور خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: بعدازظهر امروز تعداد 6 نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می شوند و به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداخته که پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه 2 و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به کشور بازگردانده شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • غذای شرکتی، عاملی برای افزایش تعلق خاطر کارکنان به سازمان
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • سفارش غذای شرکتی آنلاین در کترینگ دنا