Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - مقامات سعودی از شاهزاده ولید بن طلال که از اوایل ماه نوامبر به اتهام فساد بازداشت به سر می برد خواسته اند برای به دست آوردن آزادی خود حداقل ۶ میلیارد دلار پرداخت نماید.

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داده، مقامات سعودی به شاهزاده ولید بن طلال که از اوایل ماه نوامبر به اتهام فساد بازداشت به سر می برد گفته اند برای به دست آوردن آزادی خود حداقل باید 6 میلیارد دلار پرداخت نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این روزنامه آمریکایی به نقل از منابع آگاه گفته، رقم مورد درخواست از بن طلال جزء بالاترین رقم هایی است که از افراد بازداشت شده مطالبه شده است.

الولید 62 ساله که پنجاه و هفتمین فرد ثروتمند جهان به شمار می رود، بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، 18 میلیارد دلار دارایی دارد. وی به دلیل سرمایه گذاری در شرکت های مختلفی نظیر سیتی گروپ، اپل و توئیتر فردی شناخته شده است.

بر اساس این گزارش، الولید در حال مذاکره با رژیم سعودی در خصوص پذیرش بخش عمده ای از سهام شرکت خود، کینگدام هولدینگ به عنوان رقم مورد درخواست برای آزادی اش است. کینگدام هولدینگز جزء شرکت های عرضه شده در بورس عربستان است و ارزش آن در بازار بورس به حدود 9 میلیارد دلار می رسد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • سکته دلاری قیمت مسکن
  • بازی اتمی بن‌سلمان/ بازگشت ایران و عربستان به عصر تنش؟
  • کاهش ۱۴ درصدی سود خالص آرامکوی عربستان
  • خرید دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور /با متخلفان برخورد شود
  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس