Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - اظهارات اخیر مت دیمن درباره بحث داغ آزار جنسی در هالیوود برایش دردسرساز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروهی از فعالان حقوق زنان با راه انداختن جنبشی آنلاین خواستار حذف مت دیمن از فیلم «۸ یار اوشن» شدند. این درخواست آنلاین تا کنون بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ امضا جمع کرده است.

دیمن اخیر در گفت‌وگویی درباره جنبش «MeToo» سخن گفت که انتقاد بسیاری برانگیخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این باره گفت:‌ «باید میان آزار جنسی با تجاوز و یا سوءاستفاده از کودکان تفاوت قائل شویم. بی‌شک همه این رفتارها محکومند اما نباید آن‌ها را با هم یکی کرد.»

دیمن متهم شده است که سعی در کم‌اهمیت جلوه دادن رفتارهای هاروی واینستین دارد و حضور او در فیلم «۸ یار اوشن» او را در این راه یاری می‌کند. در این درخواست می‌خوانیم: «تلاش دیمن در کم اهمیت جلوه دادن طبیعت رفتارهای افرادی مثل واینستین، بی‌احترامی بزرگ به زنانی است که با شجاعت در راه افشاگری گام گذاشتند.»

پیش از این نیز در اوج مطرح شدن اتهامات علیه هاروی واینستین، شاورن واکسمن بنیان‌گذار وب‌سایت «د رپ» مت دیمن و راسل کرو را متهم کرده بود که سال ۲۰۰۴ در کار انتشار گزارشی درباره هاروی واینستین اخلال ایجاد کردند.

«۸ یار اوشن» بازسازی فیلم «۱۱ یار اوشن» با بازیگران زن سرشناسی چون ساندرا بولاک، کیت بلانشت، آن هاتاوی و میندی کالینگ است. در درخواست آنلاین برای حذف دیمن از این فیلم به این نکته اشاره شده است: «این فیلم قرار بود نمایشی از توانایی زنان باشد. دیمن نه تنها رفتار دوستش را نادیده گرفت بلکه او را در این راه یاری کرد.»

در درخواست آنلاین جرج کلونی و استیون سودربرگ به عنوان تهیه‌کنندگان «۸ یار اوشن» خطاب قرار گرفته‌اند که حضور کوتاه دیمن را از فیلم حذف کنند.

منبع:‌ پیپل/ ۲۲ دسامبر

58241

کلید واژه‌ها : بازیگران سینمای جهان - سینمای جهان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی

آفتاب‌‌نیوز :

به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • حمایت از غزه برای سیاستمدار فرانسوی دردسرساز شد + فیلم