Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@04:52:10 GMT

روضه‌خوانی مداح فاطمیون بالای سر پیکر فرمانده شهید+فیلم

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۵۸۷۸

روضه‌خوانی مداح فاطمیون بالای سر پیکر فرمانده شهید+فیلم

‍‍‍‍‍‍

مداح معروف افغانستانی مشهور به «سید مسافر» در مراسم وداع با پیکر مطهر این فرمانده شهید فاطمیون که تعداد زیادی از رزمندگان و فرماندهان لشکر فاطمیون نیز در آن حضور داشتند به مداحی و روضه خوانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، «محمد اکرم ابراهیمی» با نام جهادی «رئوف» یکی از فرماندهان لشکر فاطمیون بود که در سوریه به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئوف جانشین تیپ امام رضا(ع) از لشکر فاطمیون که از چند سال پیش به فاطمیون پیوسته بود برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شده بود. رئوف، جهاد در راه خدا را از سپاه محمد(ص) در افغانستان آغاز کرده بود و تجربه حضور در میادین مبارزه را از افغانستان داشت. او سال 75 به سپاه محمد(ص) پیوست.

تخصص در کار تخریب از مهارت‌هایی بود که او در آموزش‌های نظامی‌اش در سپاه محمد(ص) آموخت. تا جایی که مدتی این مهارت را به رزمندگان تازه کار آموزش می‌داد. همانجا هم بود که با سید حکیم آشنا شد و دوستی‌اش با او ادامه پیدا کرد و تا شهادت ادامه داشت. رئوف بعداً به دعوت ابوحامد و سید حکیم وارد فاطمیون شد و حضور فعالی در این لشکر داشت تا نهایتاً چند روز گذشته در 19 آذرماه 96 توسط تروریست‌های تکفیری در پاکسازی شهر البوکمال در استان دیرالزور سوریه به شهادت رسید. از او دو دختر خردسال به یادگار مانده است.

بیشتر بخوانید:

لباس «تک سایز» شهادت، برازنده «حکیم فاطمیون» شد+فیلم

روایت حضور خاطره‌انگیز «رئوف»؛ فرمانده شهید فاطمیون در تسنیم

رئوفِ فاطمیون به‌روایت تصاویر

فرمانده شهید فاطمیون در کنار سردار قاسم سلیمانی+عکس

روایت حماسه‌های «رئوف ِ فاطمیون» در سوریه +فیلم

وداع با پیکر مطهر رئوف، فرمانده شهید فاطمیون+عکس و فیلم

مداح معروف افغانستانی مشهور به «سید مسافر» در مراسم وداع با پیکر مطهر این فرمانده شهید فاطمیون که تعداد زیادی از رزمندگان و فرماندهان لشکر فاطمیون نیز در آن حضور داشتند به مداحی و روضه خوانی پرداخت. فیلم این مداحی در ادامه قابل مشاهده است:

انتهای پیام/

R1013186/P1013197/S4,38/CT1 موضوعات مرتبط + فیلم لشکر فاطمیون

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس

فرمانده کل ارتش پس از ورود به شهر گچساران جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای گچساران به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

سرلشکر موسوی پس از استقبال گرم مسئولان در فرودگاه گچساران در اولین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه در راستای کنگره بزرگ گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد است که از صبح امروز در شهر گچساران آغاز به کار شده‌است.

کد خبر 747765

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • روحینا روایتی از لشکر فاطمیون + فیلم
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد