Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@17:29:25 GMT

خرید قالب ورد پرس

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۵۸۸۱

به گزارش پارس نیوز،

قالب وردپرس با ظاهر و امکاناتی که دارد از قسمت های اصلی هر سایت میباشد بخاطر همین شما در خرید قالب وردپرس باید حساسیت زیادی داشته باشید چون علاوه بر اینکه طرح و ظاهر سایت خود را مشخص میکنید ، امکاناتی که برای سایت خود در نظر گرفته اید را هم باید در خرید قالب در نظر داشته باشید چون بصورت مستقیم بر روی سئوی سایت شما و عملگرایی بودن سایت شما تاثیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید قالب وردپرس

خرید قالب وردپرس معمولا اولین اقدام بعد از نصب کردن وردپرس میباشد بخاطر همین وبمستر و مدیریت سایت باید در انتخاب آن هوشمندانه رفتار بکند در غیر اینصورت هم از لحاظ زمانی و هم مالی و هم رشد سایت به مشکل برخواهد خورد فرض بکنید که از یک قالب استفاده بکنید که تعداد زیادی افزونه با خودش دارد هر کدام بر روی سرعت سایت شما تاثیر خواهد گزاشت و موجب میشود تا سایت شما دیرتر لود شود و همچنین بدلیل تعداد زیاد افزونه ها مشکل ناسازگاری بین افزونه ها به وجود خواهد آمد که باعث میشود گاهی کلا سایت شما اصلا لود نشود.

راهنمای خرید قالب وردپرس

نکات خرید قالب وردپرس

قبل از خرید باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید، بدلیل اینکه خیلی از قالب ها بصورت رایگان در سطح اینترنت منتشر شده اند و کاربران میتوانند رایگان قالب ها را دانلود بکنند بخاطر همین کاربری که هزینه ای را پرداخت میکند انتظار خدمات و سرویس های دیگری را داردکه در قالب های رایگان وجود ندارد برخی از این موارد را برای شما در زیر قرار داده ایم:

پشتیبانی آنی و سریع

پشتیبانی از قسمت های مهم هر سایت میباشد و بدلیل گسترده بودن افزونه ها و قالب ها و امکانات و انتظاراتی که کاربران از سایت خود دارند همیشه نیاز به یک شخص پشتیبان برای رفع مشکلاتشان دارند. در صورتی که شما پشتیبانی نداشته باشید ممکن است که در زمان اعمال تغییرات بر روی قالب وردپرس کلا سایت شما دیگر لود نشود. در صورتی که یک پشتیبان داشته باشید میتوانید همین که مشکلی برای شما پیش آمد از طریق کمک و راهنمایی های پشتیبان مشکل را در سایت خود رفع بکنید.

بروزرسانی منظم و همیشگی

بدلیل اینکه همیشه وردپرس به نسخه جدیدتر بروزرسانی میشود و در نسخه های جدید امکانات جدیدی اضافه میشود شما نیز باید قالب وردپرس سایت خود را بصورت مداوم بروزرسانی بکنید تا بتوانید هم از امکانات جدید وردپرس استفاده بکنید و هم امنیت سایت خود را بالا ببرید.

فیلم آموزش کار با قالب

شما میتوانید بعد از خرید قالب وردپرس از یک سایت معتبر فیلم آموزش کامل کار با قالب را نیز دریافت میکنید که بعد از مشاهده فیلم به همه قسمت های قالب مسلط خواهید شد و میتوانید براحتی تغییرات خود را در قالب اعمال بکنید.

ارائه نسخه اورجینال قالب

نسخه اورجینال قالب موجب افزایش امنیت سایت شما و عملکرد و کارایی آن میشود و شما میتوانید به همه قابلیت های قالب دسترسی داشته باشید و همه آنها استفاده بکنید. با این حال تنها فروشنده های معتبر هستند که قالب اورجینال ارائه میکنند  بخاطر همین در انتخاب قالب وردپرس برای سایت خود حتما این نکته را در نظر داشته باشید.

سایت وبمستر 98 با داشتن یک تیم پشتیبانی حرفه ای و آپدیت و بروزرسانی منظم قالب ها همراع با فروش نسخه اورجینال و فیلم آموزش کار با قالب + بسته نصب سریع و ضمانت بازگشت وجه معتبرترین فروشنده قالب در ایران میباشد.

قالب وردپرس اورجینال در وبمستر 98

بهترین قالب وردپرس را بخرید

قبل از خرید قالب وردپرس برای سایت خود حتما با شماره 09120778782 تماس بگیرید تا بهترین قالب ممکن برای شما معرفی شود که همبتواند همه نیاز های شا را برطرف بکند هم اینکه در آینده امکان ارتقای قالب و سایت نیز براحتی مهیا شود. در تماس تلفنی بر اساس نیاز هایی که دارید و امکاناتی که باید در سایت خود داشته باشید بهترین قالب برای شما معرفی میشود.

قالب وردپرس ارائه شده توسط وبمستر 98 دارای ضمانت بازگشت وجه میباشد و در صورتی که قالب مناسب برای سایت شما نباشد وجه پرداختی شما کاملا بازگشت داده میشود . زمانی که یک سایت اینقدر از محصولات خود مطمئن میباشد 100 درصد فروش بالایی نیز خواهد داشت.

برای تهیه قالب میتوانید به سایت webmaster98.com مراجعه بکنید و قالب خود را دریافت بکنید. سایت وبمستر 98 با تجربه و سابقه چندین ساله و تعداد زیادی مشتری راضی بهترین گزینه برای خرید قالب باشد.

 

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید

به‌نظر می‌رسد در روز‌های جاری مجدداً شاهد ارسال پیامک‌های جعلی درخصوص یارانه کمک‌معیشتی هستیم که لازم است مردم مراقب این پیامک‌های جعلی باشند.

به گزارش تسنیم، در روز‌های اخیر همزمان با برنامه‌های تازه دولت درخصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی، شاهد ارسال گسترده پیامک‌های جعلی درخصوص یارانه از سرشماره‌های ناشناس هستیم.

به‌عنوان مثال یکی از این پیامک‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده است برای مشاهده یارانه معیشتی از طریق لینکی که در داخل پیامک قرار داده شده است، پیگیری انجام شود، این درحالی است که به‌وضوح یک لینک مشکوک با آدرسی نامعتبر در این پیامک‌ها قرار داده شده است که احتمالاً هدف ارسال‌کنندگان آن سودجویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز باید توجه داشت که بعد از اردیبهشت ۱۴۰۱ و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، یارانه معیشتی که از سال ۱۳۹۸ برقرار شده بود حذف گردید و به‌صورت یکجا یارانه‌های نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب یارانه‌بگیران واریز می‌شود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینک‌های آلوده و مشکوک که در قالب پیامک ارسال می‌شود هشدار داده شده بود.

دیگر خبرها

  • مراقب «کلاهک‌های مرگ» باشید
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • مراقب این قارچ‌ها باشید!
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com