Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد دشتی روز شنبه درنشست ستاد ساماندهی جوانان شهرستان تنگستان افزود: مخفی کردن وارائه نکردن آماردقیق آسیب ها در واقع پاک کردن صورت مساله است، در صورتی که آن آسیب به صورت زیرپوستی رشد و افزایش یافته و جامعه را در برمی گیرد.
وی اضافه کرد: مصرف مشروبات الکلی و آمار طلاق از جمله مواردی هستند که سالهای سال با مخفی کاری و ارائه نکردن آمار دقیق، رشد فزاینده ای در جامعه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دشتی ادامه داد: حدود نیمی از جمعیت کشور زیر40 سال سن دارند و بیش از نیمی از این تعداد بین 15 تا 30 سال هستند که به عنوان جمعیت جوان شناخته می شوند.
وی، نگاه دولت تدبیر و امید به جوانان را نگاهی توسعه محور، فرصت ساز و فرصت نگر با رویکردی مبتنی بر پویایی، نشاط و امید به آینده معرفی کرد.
دشتی بیان کرد: آسیب های اجتماعی یک موضوع پیچیده و مهم در حوزه اجتماعی است و برای کاهش آن نمی توان برای همه مناطق یک نسخه پیچید بلکه با توجه به شرایط و موقعیت هرمنطقه باید با اجرای طرح های کارشناسی و دقیق برای کنترل و کاهش آنها برنامه ریزی کرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تنگستان گفت: یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید ایجاد انگیزه و تقویت روحیه مطالبه گری در سطح کشور است و این دولت افتخار دارد بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب، منشور حقوق شهروندی را تنظیم و تدوین و برای اجرا ابلاغ کند.
وی افزود: در حوزه اجتماعی بویژه آسیب ها، باید با رویکردی اجتماع محور و بهره گیری از توان و ظرفیت مردم و سازمان های مردم نهاد برای کاهش آن گام برداشت.
دشتی اضافه کرد: اجرای طرح نشاط اجتماعی در استان اقدامی مناسب برای کاهش آسیب های اجتماعی است و جامعه افسرده و غمگین زمینه رشد آسیب های اجتماعی را فراهم می کند.
وی یادآور شد: اجرای طرحهایی مانند نشاط اجتماعی پویایی و شادی را به جامعه هدیه می دهد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۲۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۲۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۸ میلیون تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۵۶ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر ۲ هزار و ۳۰۱ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • انتقاد یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • مسجد کبود تبریز؛ معماری زیبا و تاریخی ایران