Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-26@21:26:19 GMT

تهدیدهای آمریکا بی ارزش است

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۵۹۰۰

تهدیدهای آمریکا بی ارزش است

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور پیامی به بررسی آخرین تحولات فلسطین در خصوص تصمیم ترامپ برای معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی پرداخت و نوشت: جهانیان سیلی محکمی بر صورت دولت آمریکا زده و به افکار عمومی جهان نشان دادند آمریکا به آشوب و تهدید علنی دولت های مستضعفی می پردازد که با تصمیم های آن مخالفت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در این پیام آمده است: تهدید قطع حمایت مالی سازمان ملل و قطع کمک به دولت هایی که به قطعنامه قدس رأی داده اند کاملا بی ارزش است چرا که آمریکا به سازمان ملل نیاز دارد تا از راه آن به سلطه طلبی بر جهان ادامه دهد.
 
تجمع علمای مسلمان لبنان تصریح کرد: سازمان ملل هیچگاه در راستای رفع ظلم از ملت ها و آزادی آنان از لوث اشغالگران تلاشی انجام نمی دهد بلکه همواره ابزاری در دست آمریکا بوده است. آمریکا کمک های اندکی به کشورها می کند و البته همه این کمک ها نیز با هدف تحقق نقشه های این کشور پرداخت می شود.
 
این تجمع به کشورهای رأی دهنده به قطعنامه قدس درود فرستاد و از مقامات فلسطین خواست از سایر مراکز نیز برای محکومیت آمریکا و رژیم صهیونیستی و محاکمه مقامات آنها در دادگاه های بین المللی استفاده کنند.
 
در بخش پایانی پیام تأکید شده است: مساله فلسطین با گفت وگو و طرح های صلح به نتیجه نمی رسد بلکه با مقاومت و جنگ، آزادی ملی و بازگشت نبرد مسلحانه و لغو همه توافقنامه ها با رژیم صهیونیستی به سرانجام خواهد رسید.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، برنی سندرز عضو مجلس سنای امریکا با ارائه طرحی، خواستار توقف کمک نظامی امریکا به رژیم صهیونیستی شده است. وی هنگام ارائه این طرح گفت: با توجه به این واقعیت که اکثریت مردم آمریکا اکنون می خواهند کمک مالی به ماشین جنگی نتانیاهو متوقف شود تصویب چنین کمکی غیرقابل درک است. به ویژه در زمانی که دولت اسراییل به وضوح این قانون را زیر پا گذاشته ، اعطای کمک مالی برای کشتار مردم غزه تصمیمی افتضاح است. آقای رییس جمهور من واقعا نمی فهمم تخریب دانشگاه، خانه، زیرساختها و مراکز بهداشتی و آموزشی چه فایده نظامی دارد؟!
وی افزود: به خصوص زمانی که شاهدیم بسیاری از مردم آمریکا حتی قادر به پرداخت اجاره مسکن، قبوض ماهانه و هزینه های درمانی و تحصیلی شان نیستند، این کمک های چند میلیارد دلاری چه معنی دارد؟!
این سناتور آمریکایی خواستار از سرگیری کمک مالی آمریکا به آنروا آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی شد.

در این حال فیلیپ لازارینی رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل از اینکه حامیان مالی آنورا از حمله امریکا حاضر به از سرگیری کمک‌های خود نیستند ابراز نگرانی کردو گفت: تاکنون در حمله مستقیم اسراییل به غزه، ۱۸۰ کارمند آنروا کشته و ۱۶۰ ساختمان این آژانس کاملا ویران شده است. ما درباره پیامد‌های احتمال حمله گسترده اسراییل به رفح هم عمیقا نگران هستیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
برنی سندرز - سناتور آمریکایی
فیلیپ لازارینی - رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل

دیگر خبرها

  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • ادامه سرکوب اعتراض ضد صهیونیستی در آمریکا
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی