Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@12:07:19 GMT

یک تحلیل اسرائیلی: ترامپ پلنگ بی‌دندان است

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۶۲۹۷

یک تحلیل‌گر سیاسی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، پس از رای‌گیری سازمان ملل علیه تصمیم آمریکا درخصوص قدس نخست وزیر اسرائیل و ترامپ از این موضوع ضربه خوردند. آفتاب‌‌نیوز : به نقل از سایت شبکه المیادین، باراک ربید، تحلیل‌گر سیاسی شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پس از رای‌گیری سازمان ملل علیه تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و انتقال سفارت واشنگتن به این مکان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و ترامپ از این موضوع ضربه خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا، باراک ربید خاطرنشان کرد که به دنبال تصمیم ترامپ تمامی جهانیان صحبت درخصوص اینکه قدس پایتخت اسرائیل است یا خیر را آغاز کردند.
وی در ادامه گفت: به جای اینکه مشروعیت بیشتری در خصوص قدس به دست بیاوریم، مشروعیت کمتری به دست آوردیم.
رونین برگمن، پژوهشگر امنیتی و سیاسی اسرائیلی نیز تاکید کرد که رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر ثابت کرد که پلنگ بی‌دندان است و تهدید به کاهش حمایت‌هایش از کشورها و مشاهده تاثیرات آن کرد، اما نتیجه‌ای حاصل نشد.
وی افزود: ترامپ بار دیگر ثابت کرد که جهان ضد ماست و آمریکا نمی‌تواند کاری بکند.
مجمع عمومی سازمان ملل روز پنجشنبه به اتفاق آراء قطعنامه‌ای را تصویب و در آن ضمن محکوم کردن این تصمیم ترامپ از تمامی کشورها خواست تا هیئت‌های دیپلماتیک خود را به قدس منتقل نکنند.
ایسنا 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جنگ با ایران انتظار چه چیزی داریم؟ پاسخ اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 47 «ایرانیان از مشروعیت تاریخی در منطقه برخوردارند و به آن میراث تکیه می‌کنند... نیروی نظامی ایران بهترین نمونه چیزی است که به آن جنگ ترکیبی می‌گوییم... ایران راه هایی یافت تا دشمنان شدیدا مجهزتر خود را شکست دهد...» این بخش کوتاهی از تحلیل 14 دقیقه‌ای اساتید دانشکده فرماندهی و ستاد کل ارتش آمریکا است. آنها به تحلیل ساختار نظامی ایران و عوامل شکل دهنده استراتژی نظامی ایران پرداخته‌اند. این تحلیل چندبعدی جالب را درباره آنچه در صحنه نبرد با ایران رخ می‌دهد را با زیرنویس فارسی می‌بینید؟

دیگر خبرها

  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • جنگ و آمریکا به روایت اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا
  • در جنگ با ایران انتظار چه چیزی داریم؟ پاسخ اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا
  • دانشجویان آمریکا نمی‌خواهند شریک ظلم اسرائیلی‌ها باشند
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است