Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو بلافاصله بعد از حذف از جام حذفی، باز هم با فرار رو به جلو، کی‌روش را هدف قرار داده تا ذهن هواداران پرسپولیس را منحرف کند و آن‌ها را رودرروی کی‌روش و تیم ملی قرار دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برانکو یک بار دیگر آغازکننده دعوا با کارلوس کی روش بود. او دو بار تلاشی نافرجام داشت تا کی روش را به میدان منازعه بکشاند و این بار هم دوباره کی روش را به درگیری فراخواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخص نیست برانکو چه می‌خواهد و چه در سر می‌پروراند که این گونه برای بر هم زدن نظم فکری سرمربی تیم ملی تلاش می‌کند.

برانکو یک بازی ساده را در جام حذفی به حریف واگذار کرد. حریفی که ۸ روز قبل در همین ورزشگاه آزادی ۲ بر صفر شکست خورده بود. برانکو باید به این بپردازد که چرا در مدت ۸ روز دستش این گونه برای حریف رو شد که از بازی ۲۰ آذر در لیگ برتر که صنعت نفت یک مغلوب به تمام معنا بود، به بازی ۲۸ آذر رسیدیم که صنعت نفت یک تیم برتر بود.

سرمربی پرسپولیس باید به این پاسخ دهد که چرا در بازی با صنعت نفت از دو هافبک دفاعی استفاده کرد؟ برانکو که بالاترین مدرک مربیگری دنیا را دارد باید به این سوال پاسخ دهد که با علم به اینکه بازیکنانش بدنسازی مناسبی ندارند، چرا ۵ روز قبل از بازی با الهلال آن بازی سنگین را مقابل سپاهان برگزار کرد؟ برانکو باید به این سوال پاسخ دهد که اگر به علم ریکاوری آشناست چرا ۵ روز بعد از بازی با سپاهان، ۴ گل از الهلال خورد و دو گل آن بازی را در زمان ۱۰ نفره شده الهلال پذیرفت؟

سرمربی پرسپولیس باید به این پرسش پاسخ دهد که چرا در انتخاب زنندگان ضربه پنالتی مشکل دارد و چه در زمان هدایت تیم ملی در جام ملتها مقابل چین و چه در زمان هدایت پرسپولیس، همه ضیافتهای پنالتی را به حریفان می‌دهد؟ پرسپولیس در بازی با صنعت نفت هم با ضربه پنالتی مغلوب شد چون برانکو اولین و پنجمین پنالتی تیمش که حساسترین پنالتی‌های بازی هستند را به بدترین بازیکنان آن روز تیمش داد.

برانکو بلافاصله بعد از حذف از جام حذفی، باز هم با فرار رو به جلو، کی‌روش را هدف قرار داده تا ذهن هواداران پرسپولیس را منحرف کند و آن‌ها را رودرروی کی‌روش و تیم ملی قرار دهد. او دو بار این تلاش را انجام داده و باز هم در تلاش است تا در حساس ترین روزها برای تیم ملی، آرامش تیم ملی را هدف قرار دهد. از سرمربی پرسپولیس می‌خواهیم به تیم ملی رحم کند. با قرعه نامناسبی که نصیب ما شده، بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به آرامش و اتحاد داریم و متاسفانه برانکو فقط به خودش فکر می‌کند و اهدافی که در سر دارد.

 

خبرآنلاین

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره کور عشق آباد به دست کنعانی باز شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران شرایط کاملا متفاوتی را به نسبت بازی رفت با ترکمنستان که هفته پیش در ورزشگاه آزادی برگزار شد، تجربه کرد.

در بازی قبلی حسین کنعانی مقابل ترکمنستان دبل کرد تا طی چند روز برای پرسپولیس و تیم ملی در یک بازی دو گل زده باشد.

مدافع آخر تیم ملی در این مسابقه نیز نقش مهمی ایفا کرد. زمانی که چمن مصنوعی بی‌کیفیت کپه داغ راه کارهای تاکتیکی را بسته بود، آگاهی محیطی بالای کنعانی در خط دفاعی و پاس بلند مستقیم او به نزدیکی محوطه برای طارمی، منجر به تک گل ایران شد. روی پاس کنعانی، طارمی با ضربه سر پاس گل داد و قایدی کار را تمام کرد.

ویدئو: 328366

حسین کنعانی در این بازی همچنین می‌توانست باز هم گل بزند و روی ارسال رامین رضاییان در نیمه دوم ضربه سر زد که با اختلاف اندک از کنار دروازه بیرون رفت.

کنعانی این روزها در تیم ملی و پرسپولیس می‌درخشد و به نظر می‌رسد اگر درگیر حواشی نباشد می‌تواند در هر بازی موثر نشان دهد.

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • گره کور عشق آباد به دست کنعانی باز شد!
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید
  • ترافیک خط دفاعی به سود پرسپولیس شد