Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@22:07:17 GMT

(ویدیو) تست تصادف مرسدس بنز ایکس کلاس با ۵ ستاره ایمنی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۶۴۹۲

طراحی ناب این خودرو  بسیار دقیق صورت گرفته است. 
 مرسدس بنز X کلاس با طراحی مترقی و مدرن،چیزی جدا از سایر طراحی های این شرکت است که تعادل خوبی میان قدرت و شیک بودن را به نمایش می گذارد و در کلاس وانت های سایز متوسط می تواند گروه های مشتری جدیدی را جذب این شرکت کند.ایکس کلاس مظهرفلسفه طراحی جدید مرسدس بنز  است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طراحی ناب این خودرو  بسیار دقیق صورت گرفته است.
 
بدنه مرسدس بنز X کلاس سک پیک آپ بلند قد و اسپرت است که به لطف فاصله ی دو محور طولانی ۳۱۵۰ میلیمتری با وجود یک وانت بودن دارای کابینی جادار و راحت است. فیس جلوی خودرو کاملا عضلانی است و در وسط خود یک جلو پنجره کرومی با دو خط موازی را جای داده است، چراغ جلو از نوع LED است و در درون خود چراغ نیز دی لایت های ال ای دی به صورت نواری قرار گرفته شده اند،همچنین در بخش پایین سپر چراغ های مه شکن دایره ای پروژکتوری جای گرفته اند.  سپر این خودرو در مدل های فول آپشن در جلو و عقب دارای روکش کرومی شیک و زیر سپر کرومی است که در مدل های معمولیش این روکش کرومی وجود ندارد و همرنگ بدنه می باشد.سازندهٔ آلمانی ادعا می‌کند که وانت X کلاس توانایی حمل ۱٫۱ تن بار و کشش ۳٫۵ تن بار را دارد و می‌تواند به‌عنوان وسیلهٔ نقلیه‌ای هم برای خانواده و هم برای کار مورداستفاده قرار گیرد.
 
این خودرو دارای دو موتور چهار سیلندر قدرتمند و کارآمد است.اولین موتور ۲٫۳ لیتری دیزلی است  و در دو مدل می تواند دو خروجی تولید کند.در مدل X 220 D با توربو شارژر  خروجی ۱۲۰ کیلو وات / ۱۶۳ اسب بخار را می دهد و در مدل بی توربو X 250 D نیز خروجی ۱۴۰ کیلو وات / ۱۹۰ اسب بخار را تولید می کند.  موتور دوم هم بنزینی و در مدل X 200 می تواند خروجی ۱۲۲ کیلو وات / ۱۶۵ اسب بخار را تولید کند. البته این شرکت اعلام کرده است که قرار است موتور ۶ سیلندر پرقدرت دیزلی را در سال ۲۰۱۸ به تایپ های ایکس کلاس اضافه کند. گیربکس های هر سه مدل از نوع های ۶ سرعته دستی و یا ۷ سرعته اتوماتیک هستند.  

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر روز ناسا: کهکشانی مارپیچی با طراحی عظیم

به گزارش خبرآنلاین، کهکشان M100 در مقیاس واقعی کیهانی، باشکوه است و نمونه‌ای تمام‌عیار از کهکشان مارپیچی بزرگ و خوش‌تعریف شناخته می‌شود. این کهکشان بزرگ با بیش از 100 میلیارد ستاره، بازوهای مارپیچی کاملاً مشخصی دارد و ازاین‌منظر شبیه به راه‌شیری خودمان است.

کهکشان M100 یکی از درخشان‌ترین اعضای خوشه کهکشانی سنبله است که با نام NGC 4321 نیز شناخته می‌شود. M100 حدود ۵۶ میلیون سال‌نوری با ما فاصله دارد و در جهت صورت‌فلکی «گیسوان برنیس» دیده می‌شود.

در این تصویر تلسکوپی، نمای تمام‌رخ این مارپیچ‌های خوش‌تعریف همراه با کهکشان مارپیچی NGC 4312 که از لبه دیده می‌شود (در سمت راست بالا)، میدان دید گسترده‌ای به پهنای تقریباً ۱ درجه را تشکیل داده است. برای ثبت این تصویر، جمعا ۲۱ ساعت نوردهی شده و تصویربرداری از رصدگاهی تاریک در نزدیکی فلگستاف، آریزونا انجام شده است. خوشه‌های ستاره‌ای آبی و درخشان M100 را در کنار رگه‌های پیچ‌درپیچ گردوغبار نشان می‌دهد، دو ویژگی بارزی که از مشخصه‌های کهکشان‌های مارپیچی به شمار می‌روند. بررسی ستارگان متغیر در کهکشان M100،َ نقش مهمی در تعیین اندازه و عمر کیهان داشته است.

اعتبار تصویر و حق چاپ: درو ایوانز. برای مشاهده عکس در ابعاد بزرگ، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تصویر روز ناسا

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902246 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • تصویر روز ناسا: کهکشانی مارپیچی با طراحی عظیم
  • خودروهای برقی خطرناکند؟
  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • حسینیه امام خمینی(ره) حال و هوای کلاس درس گرفت
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار