Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نمایش‌های «نفر دوم» به کارگردانی مهین صدری و 100 درصد به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی از ۲۸ آذر در تماشاخانه ایران شهر اجرای عمومی خود را آغاز کردند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از  ایران تئاتر نمایش‌ «نفر دوم» به کارگردانی مهین صدری با بازی ستاره اسکندری، الهام کردا، مهین صدری و مریم حسینی از روز 28 آذر ساعت 19 اجرای عمومی خود را در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی مجموعه آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نمایش«100 در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی نیز با بازی ستاره پسیانی و هوتن شکیبا از همین روز و در ساعت 21 در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی مجموعه به صحنه رفته است.

این دو نمایش تا پایان دی ماه امسال به کار خود ادامه داده و با شروع جشنواره تئاتر فجر خاتمه خواهند یافت.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش

مجموعه پویانمایی «شتر و آسیابان» به کارگردانی عبدالله علیمراد برای بار سوم در کشور مراکش در سومین جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» برای کودکان و نوجوانان به نمایش در می‌آید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «شتر و آسیابان» عنوان مجموعه‌ای از سه فیلم کوتاه عروسکی پویانمایی شامل «جایگزین»، «کشاورز و ربات» و «سپید بالان» به کارگردانی عبدالله علیمراد است که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۳، ۲۰۱۱ و ۲۰۲۲ میلادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شیوه استاپ‌موشن تولید شده است.

بر اساین این خبر، از این مجموعه در بازار فیلم هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن در کشور فرانسه رونمایی شد.

این مجموعه چندی پیش نیز در بخش غیر رقابتی بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش، بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «مکنِس» مراکش، جشنواره «بلک مووی» سوییس، بخش مسابقه «مخاطبان بزرگسال» بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم سینمای آسیایی «وزوول» کشور فرانسه حضور داشته است.

سومین دوره جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» از ۳ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۹ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۴) در شهر کازابلانکا کشور مراکش در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • محله‌های همدان میزبان تماشاخانه سیار
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران