Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@22:41:24 GMT

جانفرا همچنان ستاره می‌ماند؟

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۶۸۷۹

جانفرا همچنان ستاره می‌ماند؟

رکنا: مهاجم اهل میداوود فولاد در نیم فصل اول ٤ گل برای تیمش به ثمر رساند و از اصلی ترین عوامل موفقیت قرمزهای اهوازی بود.

فولاد خوزستان در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ موفق شد تا رتبه سوم را مال خود کند، فرشاد جانفزا مهاجم اهل میداوود قرمزهای اهوازی که در ابتدای فصل همراه سید سیروس پورموسوی از استقلال Esteghlal خوزستان به باشگاه فولاد کوچ کرده بود، از اصلی ترین عوامل موفقیت آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانفزا که سابقه بازی در تیم های پایه فولاد، فولاد نوین و استقلال خوزستان را دارد با فولاد نوین قهرمان لیگ یک و با آبی های اهواز قهرمان لیگ برتر شد.
او که در این دو فصل مجموعا ١١ گل برای تیمهایش زده بود، فصل پیش با مصدومیت جدی مواجه شد و رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.
مهاجم اهل میداوود با حضور حسن بیت سعید باید بیش تر تلاش کند و به ٤گلی که در نیم فصل اول زده اکتفا نکند، بازی با پرسپولیس فرصت خوبی است تا او ارزشهایش را بازهم نشان بدهد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک به قلب مهاجم

در قواعد پلیسی، نیروی نظامی برای شلیک به دزد مهاجم روال و قواعدی همچون فرمان ایست، شلیک به پای مهاجم و شلیک مستقیم را رعایت می‌کند. ما با اسرائیل از مرحله ایست و تیراندازی هوایی و شلیک به پا گذشته‌ایم. حالا دیگر فقط نوبت شلیک به سر و قلب مهاجم است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، سیدمحمد بحرینیان در سرمقاله روزنامه رسالت نوشت: یک.هم‌زمان با تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی فرزندان ملت در نیروهای مسلح، عالی‌ترین مقامات رژیم اعلام کردند ظرف 48 ساعت مستقیما در خاک ایران واکنش نشان داده و به حمله ایران پاسخ خواهند داد. آن 48 ساعت گذشت و پاسخی با آن مختصات اعلامی نرسید. 48 ساعت‌های دیگر هم خواهد گذشت و اتفاقی نخواهد افتاد.

دو. در خبرها دلایل مختلفی برای عدم واکنش اسرائیل برشمرده شده است. اغلب بر این تأکیددارند که کاخ سفید، نتانیاهو را تحت‌فشار گذاشته که واکنش نشان ندهد! این بیشتر شبیه به یک شوخی است. آمریکا در تمام جنایات هفت ماه گذشته ارتش کودک کش  اسرائیل، شریک است. آمریکا در بعد سیاسی تمام قطعنامه‌ها علیه اسرائیل را وتو کرده، در بعد مالی، کمک فراوانی کرده، در بعد نظامی به تأمین و تجهیز سلاح پرداخته و در بعد اطلاعاتی از جنایات رژیم پشتیبانی کامل کرده است. حتی پس از بمباران وحشتناک بیمارستان شفا، بایدن به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد و در یک کنفرانس مطبوعاتی با لحن مسخره‌ای خطاب به نتانیاهو گفت: به نظر می‌رسد زدن بیمارستان کار شما نبوده است!

سه. آمریکا حتی در نقاط بحرانی نیرو پیاده کرده تا در کنار ارتش اسرائیل بجنگند. همه این‌ها برای این گفته شد که امکان ندارد آمریکا در هر جنایتی کنار اسرائیل نباشد. در جنایات اخیر غزه، آمریکا نه متهم ردیف دوم که متهم ردیف اول است.

چهار. اسرائیل مستقیما به‌سوی ایران یک گلوله هم شلیک نمی‌کند فقط و فقط به این دلیل که می‌داند ایران اسلامی واکنش نشان می‌دهد. با خطای بعدی اسرائیل، این واکنش بازهم در ابعاد بزرگ‌تری صورت خواهد پذیرفت و این زدوخورد پینگ‌پنگی برای رژیمی که همین حالا هم بحران مهاجرت معکوس دارد شدنی نیست. ما پیش‌ازاین هم در پاسخ به ترورها از سوی رژیم جعلی، به اهداف اسرائیل ضربه‌هایی زده بودیم، اما این بار واکنش ما مستقیم و محکم بود. همین اصل ماجراست.

پنج. در قواعد پلیسی، نیروی نظامی برای شلیک به دزد مهاجم روال و قواعدی را رعایت می‌کند. ابتدا چند بار فرمان ایست می‌دهد، پس‌ازآن اجازه دارد صرفا به‌پای مهاجم شلیک کند و اگر مهاجم مقاومت کرده یا تهدید بزرگ‌تری ایجاد کرد، اجازه شلیک مستقیم هم وجود خواهد داشت. ما با رژیم منحوس صهیونیستی از مرحله ایست و تیراندازی هوایی و شلیک به پا گذشته‌ایم. حالا دیگر فقط نوبت شلیک به سر و قلب مهاجم است.

منبع: رسالت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شلیک به قلب مهاجم
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • ستاره لیل در رادار ناپولی؛ جاناتان دیوید جانشین ویکتور اوسیمن می‌شود؟
  • دیدار جمعی از مدیران فولاد اکسین با خانواده شهدا
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست
  • کنت باید ادعای ویسی را بار دیگر اثبات کند
  • پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان