Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان مسابقه داستان‌نویسی «خلیج فارس، قطعه ای از پازل هویت ایرانیان» از سوی موسسه شهرستان ادب منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران پویا: فراخوان مسابقه داستان‌نویسی با محوریت «خلیج فارس» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب منتشر شد. این مسابقه قرار است در قالب داستان کوتاه برگزار شود.

در فراخوان این مسابقه که قرار است با عنوان «خلیج فارس، قطعه ای از پازل هویت ایرانیان» برگزار شود، پنج محور اصلی به عنوان سرفصل در ارتباط با «نسبت خلیج فارس با ایران» مطرح شده که به این شرح است:

1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسبت زندگی تک‌تک ایرانیان با خلیج فارس

2. نسبت خلیج فارس با اقالیم متنوع ایران

3. جایگاه خلیج فارس در هویت ملی ایرانیان

4. نقش تاریخی خلیج فارس در ارتباطات بین المللی ایران با شرق و غرب

5. اهمیت خلیج فارس برای مردم خطه جنوب ایران



بنا بر این فراخوان، 10 داستان برگزیده این مسابقه در قالب یک مجموعه‌داستان منتشر و به نویسندگان برتر یک عدد سکۀ نیم‌بهار آزادی اهدا خواهدشد. علاقه‌مندان تا پایان دهه فجر (22 بهمن) سال 1396 فرصت دارند، داستان‌های خود را از طریق سایت شهرستان ادب به دبیرخانۀ مسابقه به آدرس http://shahrestanadab.com/ ارسال کنند.

پیش از این نیز موسسه شهرستان ادب در واکنش به مشکلات و مخاطرات محیط زیستی فراخوان «باغ ملی» را منتشر و با تجمیع آن ها کتابی را به چاپ رسانده بود. داستان‌های این مجموعه را محمدرضا بایرامی داستان‌نویس مشهور و برگزیده جایزه جلال گزینش کرده است. فراخوان نگارش داستان‌های محیط زیستی در اسفند 1395 منتشر شد و کتاب «ویلای کاکایی‌ها» محصول این فراخوان است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد

موضوع تغییر نام باشگاه استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد و آبی‌پوشان با همان نام گذشته به فعالیت خود ادامه خواهند داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال روز 5 اردیبهشت ماه به صورت رسمی به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد و این هلدینگ با در اختیار گرفتن 85 درصد مالکیت آبی‌پوشان، عهده‌دار امور این باشگاه شد.

پس از این اتفاق صحبت‌هایی مبنی بر تغییر نام باشگاه مطرح شد و حتی عبدالعلی علی عسکری رئیس هلدینگ خلیج فارس در مصاحبه‌ای اعلام کرد که نام باشگاه به زودی به «استقلال خلیج فارس» تغییر خواهد کرد. با این وجود بعد از بررسی‌های به عمل آمده این موضوع منتفی شده و قرار است این تیم با همان نام «استقلال» و پسوند «تهران» در مسابقات مختلف حضور داشته باشد.

پیش از این پسوند «ایران» از انتهای نام باشگاه حذف شده بود.

حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد
  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی