Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@04:46:56 GMT

دابسمش جالب باحال فاطمه گودرزی و فرزندانش +فیلم

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۷۰۹۱

دابسمش جالب باحال فاطمه گودرزی و فرزندانش +فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: دابسمش فاطمه گودرزی به همراه دختر و پسرش با آهنگ شوخیه مگه حمید هیراد در فضای مجازی منتشر شد.

حجم ویدیو: 4.44M | مدت زمان ویدیو: 00:00:36

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام ستاره نوپا در پست کاپیتان تیم ملی

به گزارش ورزش سه، لیست تیم ملی فوتبال ایران با نظر امیر قلعه نویی برای انجام دو دیدار در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اعلام شد و در لیست اعلام شده مطابق صحبت های قبلی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، تغییرات قابل توجهی به وجود آمده است.

یکی از تغییرات قابل توجه در لیست تیم ملی، خط خوردن احسان حاج‌صفی بازیکن همیشه قابل تکیه تیم ملی است که در این اردو حضور ندارد. 

اکنون در پست دفاع چپ ۴ نفر با نظر امیر قلعه نویی دعوت شده‌اند؛ میلاد محمدی، حسین گودرزی، امید نورافکن و ابوالفضل جلالی که به نظر می‌رسد نورافکن برای بازی در پست هافبک میانی در لیست است. در این جمع  گودرزی که پس از سقوط نفت مسجد سلیمان به لیگ یک و اتمام قراردادش راهی شمس آذر قزوین شد تا همچنان در لیگ برتر توپ بزند، عملکرد درخشانی در جمع شاگردان سعید دقیقی داشت و در عملکرد فوق العاده یشمی پوشان مقابل مدعیان نقش بسزایی داشت. همین درخشش باعث شد تا او مورد توجه صدرنشین لیگ برتر یعنی استقلال قرار بگیرد، اما در ۳ - ۴ جلسه‌ای که میان مدیران استقلال و شمس آذر برای انتقال این مدافع چپ جوان برگزار شد، توافقی صورت نگرفت تا گودرزی نیم فصل دوم هم پیراهن شمس آذر را بر تن کند. 

در این پست ابوالفضل جلالی با نمایش خوبش در این فصل و بازیهای رو به جلو شانس اول پوشیدن پیراهن تیم ملی است.البته شاید هم فعلا مهره فیکس تیم ملی میلاد محمدی باشد که جلوتر از احسان حاج‌صفی به تیم ملی دعوت شده است. 

قطعا نتیجه جدال حسین گودرزی ۲۲ ساله و ابوالفضل جلالی ۲۵ ساله در اردوی نوروز ۱۴۰۳ مشخص نمی‌شود و هواداران فوتبال ایران قرار است باز هم نام این دو نفر را در لیست تیم ملی ببینند و شاهد رقابت دو مدافع چپ آماده باشند. البته در این پست میلاد زکی پور را هم داریم که همواره در سطح قابل قبولی نمایش داده و در حد خود می‌دید که حتی در این اردو حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • عیدی تیم ملی به لیموچی- گودرزی (عکس)
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه (س)
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه(س)
  • مهمون‌نوازی عراقی‌ها
  • کدام ستاره نوپا در پست کاپیتان تیم ملی
  • خوداخوانی سحر‌های ماه رمضان در گیلان
  • (ویدئو) خاطره جالب حمید گودرزی از دوران دانشجویی مهران غفوریان: گرفتن غذا از بوفه دختران!
  • خاطره جالب حمید گودرزی از دوران دانشجویی مهران غفوریان: گرفتن غذا از بوفه دختران (فیلم)
  • اعلام داوران هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان
  • شرط جالب بازگشت ترانه علیدوستی و فاطمه معتمدآریا به سینما (فیلم)