Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@01:44:02 GMT

پيرواني مدير تيم فوتبال پرسپوليس شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۷۱۵۸

پيرواني مدير تيم فوتبال پرسپوليس شد

خبرگزاري آريا- کاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس با صدور حکمي از سوي سرپرست باشگاه پرسپوليس به عنوان مدير تيم فوتبال پرسپوليس معرفي شد.
به گزارش آريا به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، افشين پيرواني که سابقه بيشترين تعداد کاپيتاني را در تيم فوتبال پرسپوليس داشته است. در پي انتخاب محمود خوردبين سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس به عنوان قائم مقام ورزشي باشگاه پرسپوليس، به عنوان مدير تيم فوتبال باشگاه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پيرواني امروز شنبه همراه با سرپرست باشگاه پرسپوليس در محل تمرين حاضر و به کادر فني و سرخپوشان معرفي شد.
در مراسم معارفه با اشاره به سوابق طولاني پيرواني در پرسپوليس و تيم ملي و کاپيتاني او اعلام شد از اين پس مسووليت تيم در خارج از زمين فوتبال بر عهده وي خواهد بود. او که دانش آموخته تا سطح دکتراي تربيت بدني و ليسانس حرفه‌اي مربيگري (برولايسنس) از فيفا است، سابقه مربيگري و سرمربيگري را هم در پرسپوليس داشته است. يکي از آخرين مسوليت‌هاي وي نيز مديريت اجرايي تيم ملي بوده است. در جريان اين معارفه، برانکو ايوانکوويچ نيز ضمن تقدير و تشکر از زحمات و تلاش‌هاي محمود خوردبين از حضور افشين پيرواني ابراز خوشحالي کرد.
وي گفت: او از شاگردان خوب خود من در تيم ملي بود. او را به خوبي مي‌شناسم. ضمن اينکه از چهره‌هاي شناخته شده و با ارزش در فوتبال ايران است. او در پرسپوليس جزو نفراتي بوده که بيشترين بازي و کاپيتاني را انجام داده است. به اين ترتيب بازيکنان هم مي‌توانند مسائل خود را با او در ميان بگذارند.
حميدرضا گرشاسبي با صدور حکمي، محمود خوردبين را با توجه به سوابق و تجربه بالايي که در امور پرسپوليس داشته است، به عنوان قائم مقام خود در امور ورزشي باشگاه معرفي کرد. سرپرست باشگاه پرسپوليس، امروز شنبه در محل تمرين سرخپوشان در جريان معارفه افشين پيرواني به عنوان مدير تيم، اعلام کرد با توجه به نيازي که نسبت به حضور محمود خوردبين در باشگاه وجود داشت، وي از اين پس به عنوان قائم مقام ورزشي فعاليت خواهد کرد.
گفتني است محمود خوردبين که مهر ماه سال آينده هفتادمين سالروز تولد خود را جشن خواهد گرفت، از اولين روز تشکيل تيم فوتبال پرسپوليس در اين تيم حاضر بود و از اين جهت به عنوان با سابقه‌ترين و قديمي‌ترين پرسپوليسي شناخته مي‌شود و در دوره بازيگري هيچگاه حتي در زمان مهاجرت بازيکنان به تيم پيکان که با توافق مديران دو باشگاه صورت گرفت، پرسپوليس را ترک نکرد. او از جهت تداوم سال‌هاي حضور در يک تيم با عناويني چون بازيکن، مربي و سرپرست جزو با سابقه‌ترين‌ها در فوتبال به حساب مي‌آيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند

علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در حاشیه تمرین پیشکسوتان  اظهار کرد: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند به نظرم قهرمان می‌شود. به فصل‌های دیگر کاری نداشته باشید و درباره این فصل حرف بزنید.

او  درباره بیانیه نویسی و مصاحبه‌های جنجالی تیم‌ها گفت: ۱۰ دفعه گفته‌ام اشتباه می‌کنند. فوتبال برد و باخت دارد. اگر قرار باشد ما ببازیم اطلاعیه دهیم آنها ببازند اطلاعیه دهند که نمی‌شود. ۷ هفته مانده تا لیگ تمام شود و سوالات در این زمینه باشد. گذشته و آینده را رها کنید. فصل که تمام می‌شود هر کسی دلش می‌خواهد و پیراهن پرسپولیس را دوست دارد، می‌آید  قرارداد امضا می‌کند. هر کسی دوست ندارد خدا نگهدار، زوری که نمی‌توان کسی را نگه داشت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره پول‌های زیادی که در فوتبال است، گفت: هزاری هم که پول بدهند اگر کسی دلش با پرسپولیس باشد هیچ وقت پیراهن این تیم را نمی‌فروشد و به تیم دیگری نمی‌رود. اگر دلش نباشد من جای درویش باشم به بازیکن می‌گویم خوش آمدید. اکنون باید صحبت درباره ۷ بازی پایانی فصل باشد. من روز اول به درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است همین را سرمربی تیم بگذارید. خدا را شکر خوب بازی می‌کنند و خوب هم نتیجه می‌گیرند. ان‌شاالله پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود.

پروین درباره اینکه صحبت‌هایش  یادآور زمانی است که مهدی هاشمی‌نسب به استقلال رفت، تصریح کرد: بروید آقا، مثل اینکه سرتان باد دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • مدیر مشهور فوتبال ایران در دهه 80 و سپاهان و فولاد
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی