Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@16:31:14 GMT

نگرانی آگوئرو بابت آینده اش در منچسترسیتی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۷۵۵۹

نگرانی آگوئرو بابت آینده اش در منچسترسیتی

به گزارش ایسکانیوز، و به نقل از ESPN، سرخیو آگوئرو نگران آینده اش در منچسترسیتی است، نگرانی او بابت عدم اعتماد کافی از سوی پپ گواردیولا است. اگرچه آگوئرو در ۱۷ مسابقه از ۲۷ بازی این فصل سیتی از ابتدا به میدان رفته است ولی همچنان درباره شرایطش در سیتی مطمئن نیست، او در بازی های حساسی همچون دربی منچستر و بازی مقابل ناپولی، نیمکت نشین بود و ژسوس از ابتدا به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته هم که از ابتدا برای سیتی در بازی مقابل تاتنهام به زمین رفت، در دقیقه ۵۶ تعویض شد و دستکش هایش را به نشانه ناراحتی پرت کرد و با گواردیولا هم دست نداد.

اگرچه گواردیولا بارها از آگوئرو به عنوان اسطوره ای در باشگاه منچسترسیتی یاد کرده است ولی این مهاجم ۲۹ ساله آنچنان نسبت به آینده اش خوشبین نیست و تصور می کند ژسوس به زودی جایگاه بیشتری در ترکیب اصلی به دست می آورد و البته با توجه به حضور احتمالی سانچز در تابستان، شرایط برای او بدتر هم می شود.

606

آگوئرو منچسترسیتی لیگ برتر گواردیولا ژسوس

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده بلژیکی سیتی آماده رویارویی با مردان آنچلوتی

کوین دی‌بروینه مشکلی برای حضور در بازی برگشت دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ندارد. منچسترسیتی چهارشنبه‌شب در ورزشگاه اتحاد پذیرای رئال‌مادرید خواهد بود.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی خود را آماده دیدار برگشت دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند. این بازی در حالی به میزبانی سیتیزن‌ها برگزار می‌شود که جدال رفت رئال و سیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پر گل از آب درآمد ولی برنده‌ای نداشت و با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

خبر خوب برای هواداران منچسترسیتی و البته کادر فنی همشهری‌ها این است که کوین دی‌بروینه به شرایط بازی بازگشته و با پشت سر گذاشتن بیماری مشکلی برای دیدار برگشت برابر رئال مادرید ندارد. این فوق ستاره بلژیکی دیدار رفت را به دلیل بیماری از دست داد اما با اعلام گواردیولا می‌تواند در بازی برگشت به میدان برود.

سرمربی منچسترسیتی درباره دی‌بروینه گفت: خوشبختانه بیماری او کاملا برطرف شده است و مشکلی برای حضور در دیدار برگشت برابر رئال مادرید ندارد.

گواردیولا درباره اینکه آیا سیتی راهی دور بعد شود، گفت: نمی‌توانم چیزی را تضمین کنم؛ چرا که برابر یک تیم بزرگ بازی داریم و در فوتبال هر چیزی ممکن است. تنها می‌توانم به شما تضمین بدهم که بازیکنان سیتی برای صعود به دور بعد نهایت تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت. رئال مادرید تیم بسیار خوب و باکیفیتی است. آنها در دیدار رفت ما را غافلگیر کردند. آنچلوتی تجربه بالایی دارد و پست بازیکنان را تغییر داد و همین باعث شد غافلگیر شویم. امیدوارم در بازی برگشت بهترین عملکرد را داشته باشیم و راهی دور بعد شویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گواردیولا: ترسی از رئال ندارم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست
  • فرمانده بلژیکی سیتی آماده رویارویی با مردان آنچلوتی
  • پیام هالند به رقیبان سیتی در راه قهرمانی
  • رکوردی دیگر برای گواردیولا در لیگ برتر؛ ۱۵۰ بازی خانگی و ۷۸٪ پیروزی
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و لوتون + فیلم
  • منچستر سیتی لوتون را گلباران کرد/ خط و نشان گواردیولا برای رئال