Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@13:45:29 GMT

طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۷۷۱۷

طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی کلید خورد

 

علی وقف‌چی درخصوص طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی، اظهار داشت: با عنایت به اینکه شخصا در زمان رای اعتماد و معرفی وزرا به ایشان رای مثبت نداده‌ام و این مسئله را به آقای حجتی نیز اعلام کرده‌ام با حضور وی در این سمت مخالف هستم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی در گذشته قول‌های دادند که مقرر شد تا نیروهای جدیدی را جایگزین افراد حاضر در وزارتخانه کند و از پتانسیل و جوانی آنها استفاده نماید که متاسفانه چنین اتفاقی صورت نگرفت، گفت: زبان امروز دنیا علم و ارتباطات است و باید از یک زبان علمی در حوزه‌های مختلف برخوردار باشیم، وجود بیش از 8 هزار هیات علمی در کشور نشانگر ظرفیت بالای جامعه در زمینه کشاورزی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: باتوجه به مشکلات موجود در بخش کشاورزی از جمله مباحث الگوی کشت، عدم تعادل در بازار و رانت‌های موجود در زمینه واردات مخصوصا در بخش دولتی باعث شد تا از کمیسیون کشاورزی استیضاح وزیر کلید زده شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در پایان با تاکید بر اینکه از طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی تاکنون استقبال خوبی صورت گرفته و 50 درصد از اعضای کمیسیون کشاورزی این طرح را امضاء کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدوارم که وزیر جهاد کشاورزی قبل از حضور در مجلس استعفا خود را تقدیم کند زیرا این مسئله به‌نفع وی است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای شهنه‌کلا این شهرستان کردند.

او افزود: یک بنای نیمه کاره و ۱۴ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و ۹۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، به مالکین اراضی کشاورزی توصیه کرد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • وزیر نفت: تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید