Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ظهر امروز در مراسمی و با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام و دیگر مسئولان استانی احمد کرمی به عنوان معاون عمرانی استانداری ایلام معرفی شد

کرمی از بهمن ماه سال 1392 تاکنون به عنوان مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام مشغول خدمت بوده است.

کرمی کارشناس عمران و دانشجوی دکتری برنامه‌ریزی شهری است که دوران مدیریت خود را در معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری ایلام آغاز و پس از آن به عنوان فرماندار شهرستان دره‌شهر منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس 33 ماه به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خدمت کرد و با حکم محمدرضا مروارید به عنوان مشاور استاندار در امور زیربنایی منصوب و از بهمن ماه سال 1392 تاکنون در سمت مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام مشغول به خدمت است.

ارتباط حسنه این مسئول با اصحاب رسانه و جذب بیش از 553 میلیارد تومان اعتبار عمرانی، بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت در جریان زلزله سال 93 مورموری و سیل سال 94 استان ایلام، احداث 5 هزار واحد مسکونی نوساز و تعمیر بیش از 42 هزار واحد مسکونی استان در دوران حضور وی در مدیریت بحران ایلام این اداره کل را به کانون توجه خبرنگاران تبدیل کرده بود.

انتهای پیام/ د

انتصاب در استانداری ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسم تودیع و معارفه که صبح امروز ترتیب یافته بود، سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، معاون خدمات شهری همچنین سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه معرفی شدند.

بر اساس احکام جداگانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مرتضی صفری‌سرا بعنوان سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سعید کریمی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، مسعود شیخی به عنوان معاون خدمات شهری منطقه چهار همچنین علی‌ پورفلاح بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • هشدار مدیریت بحران استانداری برای تردد در محور خوسف_قلعه زری
  • هشدار مدیریت بحران استانداری مرکزی
  • هشدار مهم مدیریت بحران استانداری
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه