Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند قائم مقام روایتی از زندگی آیت الله منتظری است که نوه امام خمینی (ره) به لحاظ بیان برخی مسائل از زبان شخصیت های بزرگ و مورد وثوق نظام در این مستند آن را دارای ارزش و اعتبار می داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه،آیت الله منتظری ، مرجع تقلید شیعه و از رهبران انقلاب اسلامی در سال 57 بوده و در برهه ای قائم مقام رهبری جمهوری اسلامی ایران و یکی از شخصیت های سیاسی کشور ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوران قائم مقامی آیت الله منتظری و سالهای پس از عزل او دورانی است که از حساسیت های سیاسی و حواشی خاصی برخوردار بود که ندرت دیده شده در مورد آن اظهار نظر شود.

مستند قائم مقام روایتی از دوران زندگی آیت الله منتظری را از مبارزات پیش از انقلاب تا فوت وی به تصویر کشیده است. کارگردان این مستند  سید محمدعلی صدری نیا  و تامین کننده آن خبرگزاری دانشجوست و در سال 95 تولید شده است.

درباره این مستند اظهارات زیادی از سوی شخصیت های سیاسی کشور وجود دارد و گاه انتقادهایی به این مستند نیز شده است. در این باره  سید علی خمینی نوه امام خمینی (ره) می گوید: از آنجایی که شخصیت هایی همچون آیت الله ری شهری ، مرحوم رفسنجانی و آیت الله اردبیلی و دیگر شخصیت های بزرگ و مورد وثوق و تایید نظام  به بیان برخی مسائل و خاطرات  در آن پرداخته اند، بر ارزش و اعتبار مستند می افزاید.

وی درباره انتقادات به این مستند می گوید: هر کاری اشکالاتی نیز به همراه دارد ، علی الخصوص مستند قائم مقام که به زندگی شخصیتی همچون آیت الله منتظری پرداخته حتما بیشتر زیر ذره بین منتقدان قرار می گیرد و سعی شود که این انتقادات اگر به حق است رفع شده و اگر به حق نیست به آن پاسخ داده شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد: تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ برگزار خواهد شد.


برگزاری دوم انتخابات به صورت مکانیزه در حوزه انتخابیه قائم شهر


دکتر قاسم عزیززاده گرجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و رییس ستاد انتخابات استان با همراهی مولائی قرا فرماندار شهرستان قائم شهر از کلاس آموزش فرآیند برگزاری دور دوم انتخابات به صورت مکانیزه و تمام الکترونیک در فرمانداری شهرستان قائم شهر بازدید کرد.

مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر با رقابت چهار کاندیدا جهت کسب ۲ کرسی در خانه ملت با ایجاد ۴۰۸ شعبه برگزار می‌شود.

دور دوم انتخابات بیست و یکم اردیبهشت ماه جاری بصورت تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه قائم شهر برگزار خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات استان مازندران از برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر به صورت تمام الکترونیک خبر داد و گفت: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رای در حال ارائه است.

دیگر خبرها

  • جهان در موقعیت حساسی قرار دارد/ عملیات وعده صادق در طول تاریخ ایران بی‌نظیر است
  • اهمیت شهر مدینه و شخصیت رسول مکرم اسلام(ص)
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • حمایت قوه قضائیه از اقدامات دولت
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم