Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون جیرانی در بیستمین قسمت از برنامه «سی و پنج»، میزبان مصطفی کیایی خواهد بود. این برنامه ساعت ۹ شب به صورت زنده روی سامانه‌ تی‌وی‌نت (tvnet.ir) پخش می‌شود.

ایران آنلاین /به گزارش ایران آنلاین ،کیومرث پوراحمد، جواد عزتی، هومن سیدی، پیمان قاسم‌خانی، منیژه حکمت، حامد بهداد، حمید نعمت‌الله، محمدمهدی عسگرپور، ویشکا آسایش، رامبد جوان، امین تارخ، تهمینه میلانی، فریدون جیرانی، سارا بهرامی و حامد کمیلی، محمدحسین مهدویان و هادی حجازی فر، مهناز افشار، پژمان جمشیدی، همایون اسعدیان و مجید صالحی میهمانان قبلی برنامه زنده «سی‌ و پنج» بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه سی و پنج در فصل قبل به صورت تولیدی برای مخاطبان پخش می‌شد اما سری جدید این برنامه شنبه‌ها رأس ساعت ۹ شب به وقت تهران روی سامانه‌ تی‌وی‌نت به صورت زنده پخش می‌شود.
همچنین پس از پخش زنده این برنامه‌، تکرار ضبط‌ شده آن روی چهار سامانه «فیلم‌نت»، «پلان»، «تی‌وی‌نت» و «آی‌نت» قرار خواهد گرفت و مخاطبان می‌توانند برنامه را مجددا تماشا یا دانلود کنند.
سامانه‌ «تی‌وی‌نت»، محصول شرکت نشر الکترونیک ایران، دارای «پروانه فعالیت اپراتور خدمات تلویزیونی مبتنی بر پروتکل اینترنتی (IPTV)» از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
کارنامه هنری مصطفی کیایی
مصطفی کیایی متولد ۱۳۵۵ کرج است. او کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون و برادر محسن کیایی بازیگر سینما است.
کیایی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۳ در مرکز آموزش فیلمسازی اداره ارشاد کرج آغاز کرد و از سال ۱۳۷۶ همزمان با تحصیل در رشته فیلمسازی در دانشگاه بعنوان دستیار کارگردان در مجموعه‌های تلویزیونی و سینمایی مشغول به کار شد.
او پس از پایان تحصیلاتش در سال ۸۱ به عنوان نویسنده، کارگردان و تدوینگر در برنامه‌های تلویزیونی فعالیت خود را ادامه داد و در این مدت برنامه‌های زیادی را برای شبکه‌های مختلف تلویزیونی ساخت. در سال ۱۳۸۶ درخواست پروانه ساخت فیلم «بعدازظهر سگی سگی» را به اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد ارسال کرد، اما موفق به اخذ پروانه ساخت نشد و با تعویض تهیه‌کننده در سال ۱۳۸۸ پروانه ساخت این فیلم را به تهیه‌کنندگی جوزان فیلم گرفت و اولین فیلم بلند سینمایی خود را جلوی دوربین برد.
او پس از آن فیلم‌های «ضد گلوله»، «خط ویژه»، «عصر یخبندان» و «بارکد» را ساخت و در حال حاضر نیز در حال ساخت فیلمی با عنوان «چهارراه استانبول» است که قرار بود در جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشته باشد، اما کیایی طی روزهای اخیر خبر از آماده نشدن این فیلم تا مهلت مقرر جشنواره داد.
مصطفی کیایی برای فیلم «ضد گلوله» برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه از سی‌امین جشنواره فیلم فجر شد.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با فیلم‌نامه‌های «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سیدمازیار هاشمی، کارگردانی سیدرسول صدرعاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدرعاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‏‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه موافقت کرد.

همچنین فیلم‌نامه‌های «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • از ممنوع التصویریم در تلویزیون ناراحت نیستم
  • حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید