Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: این از خوش‌شانسی ما بود که توانستیم این چند بازیکن که سرباز شده‌اند را جذب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی، گفت: «بازی مهمی برای ما است. قبل از صحبت در مورد این بازی باید از هواداران بابت حذف از جام حذفی عذرخواهی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «باشگاه تراکتورسازی بعد از مشکلی که برایش در نیم‌فصل بوجود آمد حالا می‌تواند بازیکنان جدید را جذب کند و ما در مرحله عبور در این مشکل هستیم. در مسابقه فردا با کسب پیروزی می‌توانیم از لحاظ روانی به شرایط بهتری برسیم، مشخص است ما تیم بهتری از آنها هستیم هرچند در ۲ بازی متحمل شکست شدیم اما مشخص بود که نباید از آنها می‌باختیم. ما اسیر اتفاقات فوتبالی شدیم، نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم، دیروز جلسه‌ای با مصطفی آجرلو در مورد مشکلات تیم داشتیم که نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم، اگر لازم باشد بعداً بیشتر در مورد این مشکلات حرف می‌زنم، ما و بازیکنان مشکلاتی داریم که امیدوارم حل شود تا آنها اذیت نشوند.»

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که کارشناسان به تغییر ۷ بازیکن تیم به یکباره در یک بازی انتقاد کردند، تصریح کرد: «ما تلاش می‌کنیم بهترین بازیکنان را برای هر بازی انتخاب کنیم.»

وی در مورد حواشی که در رابطه با پنالتی نزدن محمد ابراهیمی مطرح شده و این بازیکن اعلام کرده کسی از او درخواست نکرده تا پنالتی بزند، اظهار داشت: «من در هیچ مصاحبه‌ای اعلام نکردم ابراهیمی گفته پنالتی نمی‌زنم و یا اینکه به او پیشنهادی در این مورد دادم، دوست ندارم مسائل و جزئیات تیم را رسانه‌ای کنم، وقتی ما می‌بازیم همه مقصرند و وقتی برنده می‌شویم همه در آن نقش دارند. از من گرفته تا سایر نفرات. باز هم می‌گویم دوست ندارم مسائل داخلی تیم رسانه‌ای شود و این کار حرفه‌ای نیست.»

وی در مورد مشکلات دفاعی و تهاجمی تیمش و اینکه چه بازیکنانی را جذب خواهد کرد، گفت: «سعی می‌کنیم بهترین نفرات را جذب کنیم، جذب بازیکن در نیم‌فصل بسیار سخت است و اگر این اقدام را بخواهید انجام دهید پول زیادی باید هزینه شود.هیچ تیمی بازیکن خوبش را نمی‌دهد، مثلاً اگر در خط حمله به دنبال جذب گادوین‌منشا و علیپور باشیم اول اینکه پرسپولیس به این مسئله رضایت نمی‌دهد و دوم اینکه اگر هم راضی شوند هزینه میلیاردی باید انجام داد که 1.5 یا 2 میلیارد پول می‌طلبد. این از خوش‌شانسی ما بود که توانستیم این چند بازیکن که سرباز شده‌اند را جذب کنیم.»

گل‌محمدی در مورد اینکه به خاطر مصاحبه علیه عنایتی به کمیته انضباطی فراخوانده شده عنوان کرد: «بعد از این ابلاغیه، مصاحبه‌ها را یک بار دیگر خواندم که جز احترام در آن چیزی ندیدم. شاید دلشان برای من تنگ شده است، به هر حال این هفته به کمیته انضباطی مراجعه می‌کنیم تا ببینیم موضوع چیست. خوشبختانه در بازی فردا غایب نداریم، گلر برزیلی تیم هم فردا به تهران رفته تا تست پزشکی بدهد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف همدیگر رفتند که درنهایت بازی با نتیجه ۴-۲ به سود آبی‌اناری‌ها به پایان رسید. در این بازی مهمان با نتیجه ۴-۲ جلو بود تا اینکه مامارداشویلی، دروازه‌بان آنها، از زمین اخراج شد و بارسلونا بازی را در دست گرفت. گل دوم و تساوی میزبان در حالی با ضربه سر روبرت لواندوفسکی به ثمر رسید که فرمین لوپز در شرایط آفساید در مقابل دروازه‌بان ایستاده بود اما داور تشخیص داد که او مانع سنگربان والنسیا نشده و گل سالم اعلام شد. تصمیمی که با اعتراض شدید روبن باراخا در نشست خبری مواجه شد.

باراخا ابتدا در مورد عملکرد تیمش گفت:«به‌نظرم خوب بودیم. تا وقتی که یازده به یازده بودیم به خوبی بارسا را تحت فشار قرار دادیم و مقابل آنها به برتری رسیدیم.»

اگر ۱۰ نفره نمی‌شدید بازی را می‌بردید؟
نمی‌دانم اما به‌نظرم احتمال زیادی داشت که ببریم. قطعا شرایط در بازی ۱۱ به ۱۱ تغییر می‌کرد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم و اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم موقعیت‌های دیگری هم خلق کنیم.

در کنار زمین به گل دوم بارسا اعتراض داشتید؟
بله، در گل دوم که لواندوفسکی زد یک آفساید واضح وجود داشت. فرمین لوپز در آفساید است اما داور معتقد بود که او بر روی گل تاثیر نداشته و به نفع آنها تصمیم گرفت. به‌نظرم اگر این گل در زمین دیگر و برای تیم دیگر به ثمر می‌رسید داور آن را آفساید می‌گرفت.»

دیگر خبرها

  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏