Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، محمدمحمئپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، «وحید حسین زاده خوشزاد» را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای این اداره کل منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی،‌ به موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی با رعایت ماده ٩٤ قانون مدیریت خدمات کشوری به سرپرستی امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارامیدواری کرد: با استعانت از خداوند منان و توجه به اصول و سیاست‌های فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و با هماهنگی همه بخش‌های اداره کل شاهد خدمت شایسته به اصحاب فرهنگ و هنر استان باشیم.

«وحید حسین‌زاده خوشزاد» کارشناس علوم ارتباطات و کارشناس ارشد علوم سیاسی است و از فعالیت‌های اجرایی وی می‌توان به مواردی همچون سردبیر نشریۀ سما، دبیر و سردبیر خبر صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، مدیر اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، رئیس ادارۀ مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، مدیر هنرستان هنرهای زیبای استاد ابوالحسن اقبال آذر تبریز و مسئول امور آموزش ادارۀ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی اشاره کرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌ شرقی گفت: گذر امواج فرعی تراز میانی جو از بعد از ظهر دوشنبه با افزایش موقت ابر و بارش رگبار پراکنده باران در این استان، دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد امیدفر صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شرایط تا روز سه‌شنبه ادامه پیدا می‌کند، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی افزود: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در بعضی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 748624

دیگر خبرها

  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی