Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری اولین رویداد تولید محتوی دیجیتال استان کرمان به روز های ۹ و۱۰ و۱۱ اسفند ماه موکول شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجوآزاد  شهرام خلیلی مبرهن دبیر اجرایی این رویداد  گفت: نظر به وقوع زلزله های متعدد و تعطیلی پیاپی دانشگاههای شهر کرمان ، جمعیت دانشجویی زیادی که مخاطب این رویداد بود، عملا در دوران تبلیغات  رویداد در دانشگاه حضور نداشت و بدین ترتیب این رویداد  در روز های ۹و۱۰ و۱۱ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: همه علاقه مندان به تجاری سازی ایده های کارافرینی  و به ویژه دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت idea.pnu.ac.ir نسبت به ثبت ایده های خود اقدام نمایند .

خلیلی مبرهن همچنین  هدف اصلی این رویداد شناسایی ایده های نو در حوزه کارافرینی دانست و گفت : در حال حاضر افراد مستعد فراوانی  هستند که ایده های مهم و موثری در حوزه تولید محتوی دیجیتال دارند اما برای اجرایی کردن و به ثمر نشاندن ایده خود به  حمایت های مادی و دانش افزایی  نیاز دارند. این رویداد ضمن دانش افزایی و آموزش نحوه تجاری سازی ایده به صاحبان آن ، از ایده ها  و طرح های برتر حمایت مالی می نماید و مسیر لازم برای تجاری سازی ایده را فراهم می نماید تا افراد بتوانند به صورت یک شرکت دانش بنیان مستقل شروع به کار نمایند و در نهایت  زمینه  اشتغال در بخش های نوین را برای متقاضیان را فراهم کنند .

دبیر اولین رویداد تولید محتوی دیجیتال استان کرمان  به موضوعات کلی مورد توجه این رویداد هم اشاره کرد و عنوان کرد: این رویداد در محورهای طراحی بازی رایانه ای، نرم افزار تلفن همراه، طراحی وب سایت، انیمیشن، فیلم و… با موضعات گردشگری ،صنایع دیستی معارف اسلامی ،فرهنگ و ادب فارسی و ملل ،فرهنگ عمومی و حقوق شهروندی تولید و نشر محتوی فرهنگی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خواهد بود

دبیر این رویداد کارافرینی در خصوص مراحل ایده های کارافرینی تصریح کرد:ایده ها می توانند حتی در مراحل اولیه، یعنی ایده خام باشند و چنانچه  مراحل تکامل یافته ایده، نظیر طراحی اولیه نرم افزار ، سایت  و…انجام شده باشد روند تجاری سازی آن سریعتر خواهد بود .

لازم به ذکر است این رویداد به میزبانی دانشگاه پیام نور و با همکاری  معاونت علمی ریاست جمهوری ،اداره فناوری اطلاعات استان و شرکت ابر زندگی برگزار خواهد شد .

 

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد

امتداد - مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تا تاریخ 31‏/02‏/1403 برای پژوهشگران، محققان و علاقه مندان حوزه فناوری های نوین و بانکداری الکترونیک تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ؛ با توجه به آثار فناوری های جدید بر متغیرهای کلالن اقتصادی و حکمرانی پولی، فصلنامه روند بانک مرکزی در نظر دارد ویژه نامه ای با موضوع « پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» و با محورهای زیر منتشر کند:


۱    بررسی آثار کلان اقتصادی و دلالت های سیاستی انتشار انواع پول های دیجیتال بانک مرکزی (کاربری سطح خرد یا کلان و مبتنی بر حساب یا میتنی بر توکن بودن انتشار)

۲    تبیین و بررسی نقش و جایگاه سایر نهادهای پولی ( مانند بانک های تجاری) پس از انتشار پول دیجیتال بانک مرکزی

۳    اثرات انتشار پول های دیجیتال بانک مرکزی بر نحوه ارائه خدمات و محصولات بانک های تجاری 

۴    انقلاب پول های دیجیتال و تحولات حکمرانی دیجیتال

۵    روش های شبیه سازی انتشار پول های دیجیتال بانک مرکزی و بررسی مدل های پیاده سازی شده در سایر کشورها در بررسی آثار انتشار آن بر متغیرهای اقتصادی

۶    فرصت ها و چالش های تبادلات فرامرزی پول های دیجیتال بانک مرکزی (مزایا، معایب، محدودیت ها و فرصت ها)

۷    تاثیر متقابل رمزارزهای خصوصی و پول دیجیتال بانک مرکزی

۸    ارزیابی نظام دولایه انتشار پول های دیجیتال بانک مرکزی و مقایسه آن با روش های در دسترس

۹    کیفیت و الزامات قراردادهای هوشمند مبتنی بر پول دیجیتال بانک مرکزی از منظر حقوقی، فنی و کسب و کاری

علاقه مندان می توانند مقالات خود را تا تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری به آدرس ایمیل ravand@cbi.ir  ارسال کنند.   

  برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای