Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@23:24:35 GMT

دستگیری باند سارقان به عنف خودرو در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۹۰۳۶

دستگیری باند سارقان به عنف خودرو در بندرعباس

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس از دستگیری باند سارقان به عنف خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد اسماعيل مشايخ با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت به عنف درون خودرو در سطح شهرستان بندرعباس، موضوع شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این مورد اظهار داشت: پیرو اعلام یک فقره خبر مبنی بر سرقت به عنف ، خودری پراید سفید رنگ فردی را به عنوان مسافر از بندر عباس به مقصد ایسین سوار نموده که در مسیر با تهدید چاقو ومجروح نمودن وی را از خودرو به بیرون پرتاب و خودرو را بسرقت برده که بلافاصله با تشکیل تیم ویژه مورد رصد اطلاعاتی نهایتا با اقدامات فوق محل اختفای متهم شناسایی ، وی دستگیر و به همراه خودروی سرقتی به مقر انتظامی انتقال داده شد.

 

سرهنگ مشایخ اضافه کرد:متهم در بازجوئی اولیه به سرقت چندین فقره خودرو با شگرد مشابه اعتراف نمود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس تصریح کرد: پس از اخذ مجوز از مقام محترم قضائی در خصوص دستگیری همدستان سارق بلافاصله ماموران عملیاتی شهرستان به محل های مشخص شده اعزام و موفق به دستگیری 3نفر از همدستان وی و کشف دو دستگاه خودرو دیگر نیز شدند.

 

مشایخ با اشاره به موفقیت آمیز بودن ماموریت فوق بیان داشت:با بررسی دقیق از پرونده سارقان مشخص شد هر چهار نفر دارای سوابق کیفری متعدد هستند که مهمترین آن حمل مواد مخدر بوده و تحقیقات در خصوص کشف دیگر سرقت ها از آنان ادامه دارد.

 

این مسئول انتظامی در پایان با بیان اینکه پلیس با قاطعیت تمام در برخورد با سارقان به صورت شبانه روزی در تلاش است ، از مردم خواست : تا موارد این چنینی را در اسرع وقت با پلیس 110 در میان بگذارند.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان