Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - ایرنا - چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ ، بسته ‌بندی و تبلیغات مازندران از 19 تا 22 دی‌ماه در قائمشهر و محل نمایشگاه بین‌المللی استان برگزار می‌شود.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران ، این نمایشگاه با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای ارائه آخرین دستاوردها و فناوری‌های نوین، نمایش ظرفیت چاپ و توانمندی‌های صنعتگران مازندرانی در حوزه چاپ و خدمات مربوطه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این باره گفت : هنوز به مقوله چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات به عنوان یک هنر و صنعت نگاه نمی‌شود و نمایشگاه صنایع چاپ، تبلیغات و بسته‌بندی می تواند نقطه امیدی برای تغییر نگرش‌ها باشد.
احد جاودانی با بیان این که استان مازندران در حوزه چاپ ، تبلیغات و بسته بندی جزو استان های برتر کشور محسوب می‌شود ، افزود : صنعت چاپ و بسته‌بندی از صنایع مادر است که می‌توان آن را حلقه تکمیل‌کننده زنجیره تولید و صادرات دانست و تقویت صنایع چاپ استان موجب ایجاد اشتغال و رونق سایر بخش ها در مازندران خواهد شد.
وی تصریح کرد : بسیاری از تولیدات خود را به دلیل عدم استفاده از صنایع بسته بندی مدرن مجبور بودیم به صورت فله ای به سایر کشورهای همسایه صادر کنیم و محصولات ما به اسم آنها در دنیا عرضه می شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: در چهارمین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته‌بندی فعالان این صنعت به ارائه محصولات خود در حوزه های چاپ افست ، چاپ دیجیتال ، چاپ تبلیغاتی ، بسته بندی مواد غذایی ، برچسب و لیزر و انتشارات می پردازند.
ایران در حال حاضر در رتبه پنجم تا ششم صنعت چاپ منطقه خاورمیانه قرار دارد و رتبه مازندران در صنعت چاپ کشور بین دهم تا بیستم متغیر است.
** حضور کاروان مهربانی پیشکسوتان صنعت چاپ کشور در نمایشگاه
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از حضور کاروان مهربانی پیشکسوتان صنعت چاپ کشور در نمایشگاه مازندران خبر داد و گفت : این حضور رویداد متفاوت این نمایشگاه با سال های گذشته است که به منظور تقدیر از فعالان صنعت چاپ مازندران و برگزاری دوره آموزشی دراین حوزه صورت می گیرد.
عباس زارع با بیان اینکه تعداد غرفه های این نمایشگاه هنوز مشخص نشده ، افزود : با توجه به فعالیت واحدهای صنعتی در زمینه مرکبات و صادرات این اقلام و نیاز استان در حوزه بسته بندی امیدواریم این نمایشگاه با معرفی زیرساخت ها و ظرفیت های استان و تشویق صنعتگران موجبات اشتغالزایی و صادرات بیشتر را فراهم کند.
وی اثرات این نمایشگاه در رونق صنعت چاپ را هم بی بدیل دانست و گفت : در حال حاضر بیش از 500 واحد چاپ در این استان فعالند و مازندران با رتبه 4 تا 5 جزو برترین های صنعت چاپ کشور است.
خبرنگار: فاطمه رحمتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
3009/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی مازندران در اولین جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی شهرستان فریدونکنار در سال ۱۴۰۳ با محوریت جام شهید عجمیان، گفت: اولین دوره مسابقات بسیج محلات استان از بهمن ماه سال قبل آغاز و مرحله نهایی ۴، ۵ و ۶ اردیبهشت در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار می‌گردد.

او افزود: مسابقات در سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستانی برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

پهلوان گفت: این دور از مسابقات بانام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰۴۰۰ شهید والا مقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

افتتاحیه مسابقات با حضور مقامات استانی و شهرستان و ورزشکاران و دست اندرکاران در سالن ورزشی شهدا انجام خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • رشد تولید در صنعت شوینده‌ها و محصولات بهداشتی
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی