Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:45:50 GMT

افتتاح دفتر ارس در کاپان ارمنستان

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۹۲۰۱

افتتاح دفتر ارس در کاپان ارمنستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دفتر ارس در کاپان ارمنستان به منظور تقویت و توسعه روابط اقتصادی و تجاری ایران و ارمنستان در ساختمان مرکز توسعه و سرمایه گذاری استان سیونیک در شهر کاپان دایر شده است.

افتتاح دفتر ارس در کاپان ارمنستان در مراسم افتتاح این دفتر، یادداشت تفاهم همکاری تجاری میان مدیران عامل سازمان منطقه آزاد ارس و استان سیونیک ارمنستان به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تاسیس این دفتر ضمن اطلاع رسانی و کمک به جذب گردشگر و سرمایه گذار ارمنی برای حضور در ایران، روابط تجاری به ویژه میان مناطق مرزی ارس و کاپان افزایش می‌یابد.

ارمنستان با حدود ۳۰ هزار کیلومتر مربع مساحت و ۳ میلیون نفر جمعیت با کشور‌های ترکیه، گرجستان، جمهوری آذربایجان و ایران هم مرز است.

منطقه آزاد ارس هم با بیش از ۵۰ هزار هکتار وسعت واقع در ۱۴۰ کیلومتری شمال غرب تبریز، صنعتی‌ترین منطقه آزاد ایران محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

امضای تفاهم همکاری تجاری میان مدیران عامل سازمان منطقه آزاد ارس و استان سیونیک ارمنستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی اظهار داشت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.

کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

کد خبر 6086108 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • ارتقای روابط تجاری با افتتاح یک مسیر ریلی جدید + فیلم
  • کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • ۸ سند همکاری بین ایران و‌پاکستان به امضا رسید
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان
  • امضای ۸ سند همکاری بین دو کشور ایران - پاکستان
  • امضای 8 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان