Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:ظرفیت راه اندازی صندوق های اشتغال زایی و مردم یاری در سطح استان های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و هرمزگان با توجه به ساختار قومیتی و همگرایی مردمی که وجود دارد می تواند مثمر ثمر واقع گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  چهارفصل؛  دوره ی آموزشی تسهیل گران صندوق های قرض الحسنه با حضور مسئولان و نمایندگان بسیج سازندگی سپاه پاسداران استان های کهگیلویه، بوشهر و هرمزگان و به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه آموزشی که به مدت سه روز در مرکز استان برگزار می شود، ابتدا جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با عرض خوش آمدگویی به مدعوین و عرض تسلیت به مناسبت رحلت عالم ربانی آیت الله حائری شیرازی، با اشاره به ظرفیت های اقتصادی و مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: این استان پتانسیل بیشتری برای بهره وری بهتر دارد.

سرهنگ انصاری بیان کرد: ظرفیت راه اندازی صندوق های اشتغال زایی و مردم یاری در سطح استان های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و هرمزگان با توجه به ساختار قومیتی و همگرایی مردمی که وجود دارد می تواند مثمر ثمر واقع گردد.

جانشین سپاه فتح در پایان گفت: تبیین اهمیت تسهیل گری در راه اندازی صندوق های قرض الحسنه اشتغال زایی و مردم یاری باید در دستور کار قرار گیرد تا با توجه به نقطه هدف و فرمایشات مقام معظم رهبری راجع به اقتصاد مقاومتی به اهداف از پیش تعیین شده دست بیابیم.

سپس مدیریت فرهنگی و اجتماعی بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضمن عرض خیر مقدم و ارائه گزارش و سین برنامه ها دوره آموزشی بر بیان ضرورت و اهمیت خدمت به مردم و تلاش در راستای ارتقاء سطح معیشت و اقتصاد مردم محور تاکید نمود.

مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی ادامه داد: تلاش برای مردمی کردن اقتصاد و برای جلوگیری از ربا و آلوده شدن زندگی مردم به ربا و تاثیرات سوء آن در زندگی باید در دستور کار بسیج سازندگی قرار گیرد.

ساداتی افزود: معرفی توانمندی های اقتصادی و مردمی استان و اعلام آمادگی جهت بازدید از طرحهای موفق استان کهگیلویه و بویراحمد می تواند بیش از پیش به توانایی و ظرفیت های این استان اذعان نماید.

در ادامه نمایندگان به طرح نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که با سخنان مدرس آموزشگاه این دوره آموزشی تکمیل گردید.

سیدمهدی مجتهدی در ادامه گفت: دو دسته اصلی در طرحهای کارگاه آموزشی  وجود دارد که یکی از خود طرح و یکی انتظاراتی در مورد خود تسهیل گران و دغدغه ای که دارند.

وی ادامه داد: یکی از خلاهایی که وجود دارد بحث شفافیت است، انتظار داریم ما باید از خودمان سئوال نماییم که اگر  خودمان  بخواهیم تسهیل گر بشویم چه مهارتی باید داشته باشیم، بحث پایداری که چطوری باید شروع شود و نسبت به بحث اقتصاد مقاومتی باید یک گام جلوتر برداریم.

مدرس کارگاه اول این دوره آموزشی افزود: هدف صندوق چیست که باید آن را به عنوان یک نهاد اقتصادی بدانیم و  در بعضی شکست ها نباید اعتماد مردم را سلب نماییم، ما نباید ابزارمان فقط ابزار اقتصادی باشد ما باید با هدف نهادسازی یک پله جلوتر برویم.

 مجتهدی ابراز کرد: ما باید بدانیم که راجع به هدف تسهیل گر چه توانایی و مهارتهایی باید داشته باشیم و مهم این است که مردم این موضوع را مربوط خود بدانند و خودشان وارد این مبحث شوند.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ طرح گردشگری در زرند

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان کارگاه صنایع دستی ساخت مصنوعات چرمی شامل کیف دستی، کیف پول، کمربند، کفش و زیورآلات چرمی با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال و اشتغال زایی  سه نفر ،واحدبومگردی در روستای فیروزآباد (روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان زرند )  با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال و  اشتغال زایی  ۶ نفر از جمله این طرحهاست.

سیدرضا حسینی نژاد فرماندار زرند در آیین افتتاح این ۲ طرح گردشگری اعلام کرد: برای این ۲ طرح حدود ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافته است.

 

دیگر خبرها

  • دولت برای رشد اشتغال‌زایی و کاهش تورم اقتصاد را به مردم بسپارد
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • مردمی سازی اقتصاد در کرج ریل گذاری می شود
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • افتتاح ۲ طرح گردشگری در زرند