Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@19:14:08 GMT

دستگیری 3 دزد دوچرخه در مرودشت +عکس

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۹۷۱۸

دستگیری 3 دزد دوچرخه در مرودشت +عکس

حوادث رکنا: 3 سارق حرفه ای که در مرودشت اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو و دوچرخه می کردند دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ اسماعیل زراعتیان رییس پلیس Police مرودشت گفت: ماموران پلیس با توجه به افزایش پرونده های سرقت Stealing داخل خودرو و دوچرخه دستگیری عاملان این دزدی theftها را دردستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی گسترده و با تلاش ماموران انتظامی شهرستان مرودشت، 3 نفر از سارقان شناسایی و با جمع آوری اطلاعات و مستندات لازم در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: با انجام تحقیقات و بازجویی های صورت گرفته در پلیس آگاهی، دزدان به 24 سرقت درون خودرو و دوچرخه، در سطح شهرستان اعتراف کردند.
زراعتیان تاکید کرد: مردم به توصیه ها و هشدارهای پلیسی توجه کرده و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت یا تردد افراد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در پی چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در مخفیگاه خود دستگیر کردند و ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی سارق را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند. 

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های فنی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

سرهنگ فارسی در پایان به همشهریان توصیه نمود به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسایل قیمتی از قبیل تلفن‌همراه، اسناد و مدارک، شناسنامه، وجه نقد  بر روی صندلی خودرو خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب