Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@12:41:15 GMT

پلمپ 42 واحد صنفی متخلف در بندر انزلی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۹۸۹۸

پلمپ 42 واحد صنفی متخلف در بندر انزلی

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرهنگ "مجید حسینی" با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در سه ماهه گذشته در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و شناسایی واحدهای صنفی متخلف از 675 واحد صنفی بازدید کردند.

این مقام انتظامی افزود: طی این بازدیدها 42 واحد صنفی شامل واحد های اقامتی،تالار ها،مغازه های لوازم آرایشی و بهداشتی و خواربار فروشی به علت نداشتن پروانه و یا عدم تمدید آن پلمپ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه اجرای طرح های ساماندهی در صنوف و اجرای اقدامات پیشگیرانه از جرم مانند الزام در نصب دوربین به منظور ایجاد فضایی امن برای فعالیت اقتصادی شهروندان،خاطر نشان کرد: در این راستا نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت مردم می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ درصد از مجوز‌های کاغذی به مجوز‌های جدید تبدیل شده اند

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد کلان خبرگزاری صدا و سیما، آقای سیاح رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: تاکنون حدود ۳۵۰ هزار نفر از دارندگان مجوز‌های کاغذی شناسه یکتا گرفته اند.
آقای سیاح گفت:حدود ۳ میلیون مجوز صنفی در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود ۱۰ درصد شناسه یکتا گرفته اند.
رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار افزود: بر اساس قانون اگر فعال اقتصادی شناسه کد یکتا را دریافت نکند هیچ خدمتی از سوی بانک‌ها به فرد ارائه نمی‌شود و تمامی امکانات آب، برق وگاز قطع می‌شود و با اجرای این طرح بسیاری از کسبه‌هایی که پیش از این تخلف می‌کردند دیگر امکان فعالیت ندارند و با درگاه ملی مجوز‌ها به راحتی می‌توانند مجوز دریافت کرده وشناسه کد یکتا بگیرند.
دبیرکل اتاق اصناف کشورهم گفت: دارندگان مجوز‌های صنفی با ۳ روش میتوانند شناسه یکتا بگیرند.
آقای بنا نژاد گفت: دارندگان مجوز‌های کاغذی از طریق درج ۳ اطلاعات خاص واحد صنفی خود شامل شناسه صنفی؛ کد ملی و شماره تلفن همراهی که به نام واحد صنفی ثبت شده میتوانند کد شناسه یکتا بگیرند.
قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی از سال ۱۴۰۱ تصویب و اجرا شد که هدفش افزایش مشارکت مردم و بخش‌های خصوصی در اقتصاد است.
بر اساس قانون دو سال پس از اجرای این قانون همه دارندگان مجوز‌های کاغذی باید با مراجعه به درگاه ملی کد شناسه یکتا دریافت کنند.

فروزان حسن پور خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • پلمپ انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی مهم در شاهرود/ ۳ متخلف دستگیر شدند
  • ۱۰ درصد از مجوز‌های کاغذی به مجوز‌های جدید تبدیل شده اند
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد