Web Analytics Made Easy - Statcounter

امدادگران، داوطلبان و خیرین دلیجانی فعال در امر کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده تجلیل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پیام دلیجان صبح امروز در مراسمی با حضور معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات کشور و مسئولان استانی و شهرستانی از امدادگران، داوطلبان و خیرین دلیجانی فعال در امر کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید متانی، معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به آمادگی کامل نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر برای مواجهه با حوادث احتمالی و کمک به هموطنان گفت: جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد تا در زمان بروز حوادث به یاری مردم حادثه دیده بشتابد.

متانی ضمن تقدیر از تمام کسانی که به قشر آسیب دیده کمک و خدمت رسانی دارند، اظهار کرد: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر بدون هیچ چشم‌داشتی از  همان لحظات اولیه وقوع حادثه در کنار مردم هستند.

وی با تقدیر از زحمات تمام مردمی که در زلزله‌های اخیر یاری‌گر سازمان جمعیت هلال احمر بوده‌اند، بیان کرد: جمعیت هلال احمر در این حادثه کنار مردم زلزله زده بود، و غم و رنج هم‌وطنان را با جان و دل حس کرد.

در پایان از امدادگران، داوطلبان و خیرین دلیجانی فعال در امر کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از پایان عملیات ۱۳ روزه آبگرفتگی و سیلاب در جنوب استان و از امدادرسانی به ۵۸ هزار و ۷۵۲ نفر خبر داد.

سیدمحمد مهدی سجادی افزود: در پی بارش های شدید باران در جنوب سیستان و بلوچستان در ۱۳ شهرستان ایرانشهر، سیب و سوران، سراوان، مهرستان، خاش، نیکشهر، زاهدان، میرجاوه، کنارک، سرباز، دلگان، فنوج و چابهار از آبگرفتگی و سیلاب آسیب دیدند.

وی ادامه داد: در ۱۳ روز عملیات سیل و آبگرفتگی با ۲ بالگرد هلال احمر و ۲۰۶ سورتی پرواز،۱۳ هزار و ۷۷ خانوار شامل ۵۸ هزار و ۷۵۲ نفر امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه روزی امدادگران و نجاتگران در سیلاب جنوب استان گفت: از روزهای اولیه سیل و آبگرفتگی، نیروهای عملیاتی هلال احمر چهار هزار و ۷۰ نفر را اسکان اضطراری دادند.

وی تصریح کرد: در این حادثه ۹ هزار و ۳۹۰ تخته پتو، چهار هزار و ۹۵۲ تخته موکت، یک‌هزار و ۲۳ دستگاه چادر امدادی، هفت هزار و ۴۱۷ کیلوگرم نایلون پوششی سقف، هشت هزار و ۶۴ بسته غذایی ۱۰ روزه، ۲ هزار و ۳۴۶ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۱۴ هزار و ۲۰۰ قوطی کنسروجات بین خانواده‌های تحت تاثیر توزیع شد.

به گزارش ایسنا به نقل از هلال احمر استان، سجادی ضمن‌ قدردانی از همت تمامی امدادگران گفت: از ۲۸ فروردین تا ۹ اردیبهشت ماه، ۵۳۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۱۳ تیم با بکارگیری ۱۰۱ خودروی امدادی در عملیات سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان مشارکت داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است