Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجرای چند شب گذشته گروه هنری نبوت در خارج از شهرستان از جمله شهرارسک بشرویه و شهرستان سرایان با استقبال کم نظیر مردم مواجه شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فردوس درگفتگو با فردوس برین عنوان کرد: گروه هنری نبوت کانون فرهنگی هنری نبوت مسجد ابوذر غفاری اسلامیه که از سوی شهرداریها ، دانشگاهها و مراکز فرهنگی آموزشی شهرها و بخشهای اطراف فردوس برای اجرای برنامه هنری  دعوت می شوند در روزهای گذشته در شهر ارسک شهرستان بشرویه و شهرستان سرایان اجرای برنامه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاظم ایمانطلب در ادامه گفت: اجرای شهر ارسک شهرستان بشرویه با استقبال کم نظیر مردم روبر شد به نحوی که  با ازدهام جمعیت و اتمام ظرفیت سالن  افراد زیادی پشت درماندند.



وی در ادامه تاکید کرد: اجرای برنامه های هنری از جمله موسیقی پاپ و نمایش طنز محلی در دو شهر ارسک و سرایان با بیش از ٧٠٠٠ نفر مخاطب مواجه شد.که در نوع خود کم نظیر است.

 

شهرستان فردوس با پنج هزار و 100 کیلومتر مربع مساحت و بیش از 42 هزار نفر جمعیت در شمال غربی خراسان جنوبی و فاصله 195 کیلومتری بیرجند قرار دارد. 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان صبح چهارشنبه در یادواره شهدای هنرمند کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر امروز حرفی در عرصه هنر و فرهنگ داریم، حاصل تلاش هنرمندان است.

وی با تاکید بر تبیین دوران دفاع مقدس به عنوان سند افتخار در جامعه، اظهار کرد: طی برگزاری کنگره شهدای استان، برنامه‌های متعددی پیش بینی شده است.

درخشان با بیان اینکه ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی و هنری در استان اجرایی خواهد شد، عنوان کرد: تحقق ۳٠ فیلم مستند و داستانی را خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گفت: تولید ۲٠ سرود و ۱٠ موسیقی فاخر از دیگر هدفگذاری های انجام شده است.

درخشان گفت: در مجموع خلق آثار متعدد هنری و تجسمی در جریان کنگره شهدا را خواهیم داشت.

کد خبر 6080766

دیگر خبرها

  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود
  • خوشامدگویی با آتش و دود؛ استقبال بی نظیر هواداران بارسلونا از اتوبوس این تیم پیش از دیدار با پاری سن ژرمن / فیلم
  • فارس به استقبال یادروز سعدی شیرین‌سخن می‌رود
  • صنایع‌دستی ظرفیتی بی‌نظیر برای تحقق شعار سال
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری در بهارستان