Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیماران مبتلا به دردهای ناحیه زانو، ستون فقرات، پاشنه، کف و ماهیچه‌های ساق پا و همچنین بیماران دیابتی به مراکز اسکن پا مراجعه می‌کنند. گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ در راستای تکمیل پرونده ویژه #تولید کفش با حضور در یک مرکز اسکن پا و ساخت کفش دست‌دوز از اصلاحی بودن ساختار کفش گزارش می‌دهد.  اهمیت توجه و انتخاب کفش استاندارد و با اصالت برای سلامت پا به حدی است که طراحی و ساخت کفش‌های دست‌دوز چرمی با نسخه پزشک رواج یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع پزشک معالج در مواردی که نیاز باشد، فرد را به مراکز ارتوپدی فنی برای تهیه اسکن کف پا ارجاع می‌دهد. البته باید توجه داشت هر فرد با توجه به الگوی کف پا، وزن و سایر پارامترهای شخصی نیاز به اسکن پا دارد؛ به طور ویژه بیماران مبتلا به دردهای ناحیه زانو، ستون فقرات، پاشنه، کف پا، ماهیچه‌های ساق و همچنین بیماران دیابتی به مراکز اسکن پا مراجعه می‌کنند.
 اعزازی درباره آغاز به کارش به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، گفت: ابتدا به صورت آموزشی در مرکز ارتوپدی هلال احمر شروع به کار کردم. به علت درد کف پا ناشی از صاف بودن و همچنین مجروحیت جنگی، به فکر درمان و اصلاح ساختار پاهای مجروحین و معلولین افتادم. وی در ادامه از ۵ سال تحصیل در دانشگاه سن پترزبورگ می‌گوید. وی معتقد است زانوهای ایکس گونه‌اش عاملی برای پیگیری تحصیل در رشته ارتوپدی فنی بوده است و می‌گوید: اکثر افراد برای چرخش مچ پای فرزندانشان به ما مراجعه می‌کنند. باید پاشنه کفش بچه در سنین پایین، مستحکم و دارای ساق باشد تا به دلیل فشار وارده، چرخش پاشنه ایجاد نشود.
  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  
بهکار نیک از سال ۹۰ شروع به فعالیت کرده است. ساختار کفش در این مرکز به صورت مدیکال است. اعزازی معتقد است کفش در عین حال که می‌تواند برای سلامتی انسان خطرآفرین بوده و عارضه داشته باشد، می‎‌تواند اثر اصلاحی روی ساختار پا، زانو و حتی ستون فقرات داشته باشد.
     عادل اعزازی درباره اسکن پا، تصریح کرد: اسکن پا باعث می‌شود، فشارهای وارده به کف پای هر فرد را شناسایی کرده و در جهت توزیع این فشارها، اقدام کنیم. استفاده از کفش کارکرده برای پزشکان، از جهت مشخص بودن نواحی که فشار بیشتری را تحمل می‌کنند، حائز اهمیت است. در مواردی حتی کوتاه یا بلند بودن جزئی یکی از پاها نسبت به پای دیگر مشاهده می‌شود و حتی برخی مراجعین هنگام راه رفتن اختلاف سطح دارند که کفش اصلاحی می‌تواند ساختار بدنشان را تصحیح کند.

 مدیر عامل بهکار نیک در ادامه با تشریح اهمیت تهیه کفش سازگار با پوست برای بیماران دیابتی، گفت: کفشی برای بیماران دیابتی مناسب است که قسمت داخلی آن نرم و روشن باشد تا اثر آسیب دیدگی پا فوراً مشخص شود و بافت داخلی آن به گونه‌ای باشد تا کمترین اصطکاک را با پوست پای بیمار داشته باشد. 
 مدیر مجموعه در پایان با امید به تغییر نگاه مردم و مسئولان نسبت به شناسایی ابعاد پای افراد برای ساپورت مناسب پوششی پا گفت: باید به فکر باشیم تا از چرم مرغوب ایرانی، برای ساختار هر پا در تیراژ بالا و به صورت تجاری کفش تهیه کنیم تا علاوه بر کاهش دردهای مزمن هر فرد، ساختار راه رفتن را اصلاح کنیم و علاوه بر سودآوری، بانک اطلاعاتی جامعی از مراجعین داشته باشیم. امید است علاوه بر نگاه اقتصادی به فکر اصلاح ساختار پای افراد از سنین کم برای پیشگیری از بیماری‌های حرکتی باشیم. #چرخ‌دنده۶ پرونده ویژه #تولید کفش  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جنگنده پنهان‌کار چین به پرواز درآمد

آفتاب‌‌نیوز :

مجموعه تصاویری از جنگنده پنهانکار Chengdu J-۲۰ نیروی هوایی چین با شماره ۲۰۵۵ منتشر شده‌است.

این دومین جنگنده (پس از ۲۰۵۲) از نسخه جدید با کانوپی اصلاح و پیشرانه قدرتمند WS-۱۵ است.

همچنین در ادامه تصاویر و ویدیویی تازه از پرواز جنگنده ناونشین Shenyang J-۳۵ نیروی دریایی چین که در حال گذراندن تست‌های پروازی است.

جنگنده پنهان‌کار چین به پرواز درآمد

چند ماه پیش نیز پیش نمونه جنگنده J-۲۰ با کانوپی اصلاح شده مشاهده شد بود، در مجموع بنظر می‌رسد که تغییرات نسخه جدید J-۲۰ به مرور در حال مشخص شدن است که شامل رادار جدید، پیشرانه قدرتمند تر، آیرودینامیک اصلاح شده است.

منبع: پارتیزان

دیگر خبرها

  • عکس| جنگنده پنهان‌کار چین به پرواز درآمد
  • تأیید ارتباط بین تجرد و سن در مرگ افراد دیابتی
  • توصیه‌های تغذیه‌ای برای «روزه دارانِ دیابتی»
  • توصیه‌های تغذیه‌ای برای روزه‌داران دیابتی
  • فروش 26 رقم نهال تجاری اصلاح شده و زودبارده در کرج
  • تاکید تقوی بر اصلاح امور فدراسیون والیبال/ ساختار انتخاب سرمربی تیم ملی درست بود
  • تقوی: اولویت ما اصلاح امور فدراسیون والیبال است/ ساختار انتخاب سرمربی تیم ملی درست بود
  • دیابتی‌ها برای مصرف مکمل‌های دارویی با پزشک مشورت کنند
  • اگر دیابت دارید، برای مصرف مکمل‌های دارویی با پزشک مشورت کنید
  • گاوها به کمک بیماران دیابتی آمدند