Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد دهقان‌زاده امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته حفاظت از پروازها با اشاره به فرمان امام(ره) درپنجم دی ماه سال 63  مبنی بر تشکیل حفاظت پروازها، اظهار کرد: سپاه پاسداران با پیروی از سیدالشهدا(ع) عزت را پیشه راه خود ساخته و اصل کار  را بر معنویت گذاشته و نقش اساسی در خنثی کردن توطئه دشمنان را داشته است و سپاه حفاظت پرواز با نیروی اصیل انقلاب، امنیت بالای پروازها را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان ایجاد امنیت در پروازهای ایران با تلاش کارکنان یگان حفاظت هواپیمایی ، خاطر نشان کرد: آرامش خاطر برای مسافران هواپیماها فراهم شده است و چندین بار از سازمان ایکائو به فرودگاه‌های ایران آمدند و به یگان حفاظت هواپیمایی ایران نمره بسیار خوب داده شده است چرا که هیچ خلأ و مشکلی را در کار این یگان نیافتند.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی استان اصفهان با بیان این که در اوایل جنگ وضعیت ایران بسیار خاص بود، تصریح کرد: ربودن هواپیماها یکی از دشمنی‌های علیه ایران بود و قبل از ورود سپاه به حفاظت هواپیمایی ایران، دشمنان توانستند چند  فروندهواپیمای ایران را به مقصد رژیم غاصب صهیونیستی، فرانسه و عراق بربایند و خواسته‌های نا به جایی از ایران داشتند و امام در سال 63 فرمان حضور سپاه را در پروازهای غیرنظامی اعلام کردند و از زمان استقرار سپاه در هواپیمایی ایران، هیچ ربایش هواپیمایی رخ نداده است البته تهدیداتی بوده که همگی خنثی شده است.

دهقان‌زاده با بیان این که هر روز روش کار ما عوض می‌شود و مأموریت‌ها را بهتر انجام داده‌ایم، تأکید کرد: روز به روز مأموریت‌ها بهتر شده است و فرزندان سپاه جواب فرمان امام(ره) را به خوبی داده‌اند و پس از امام(ره) جانشین بر حق امام نیز مهر تأییدی بر عملکرد سپاه در فرودگاه‌ها زده‌اند و باید بگویم امروز کشورهای غربی، خواهان به کارگیری تجربیات ما در تأمین امنیت پروازهای خود بوده‌اند.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی استان اصفهان با بیان این که فرودگاه ویترین هر کشوری است، خاطرنشان کرد: همین نشان می‌دهد یگان حفاظت هواپیمایی وظایف خطیری در فرودگاه‌ها دارد و در فرودگاه کاشان نیز حضور داریم چرا که در آن جا نیز حمل و نقل مسافر انجام می‌شود.

دهقان‌زاده با بیان این که برای به‌روزرسانی نیروی‌های خود از لحاظ آموزش و تجهیزات تلاش کرده‌ایم تا هم چنان جزو  برترین نیروی‌های دنیا باشیم، ادامه داد: تکریم و رضایت‌مندی مسافران مورد تأکید یگان حفاظت فرودگاه‌هاست و دفتر انتقادات و پیشنهاد‌هایی که پس از گیت‌ها قرار داده شده است نشان می‌دهد مسافران از عملکرد ما رضایت داشته‌اند.

وی با بیان این که احیای ارزش‌های اصیل انقلاب و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از دیگر کارهای ما بوده است، مطرح کرد: به مناسبت‌های مختلف نمایشگاه‌هایی را برگزار کرده‌ایم و در سال حدود یک میلیون مسافر از گیت‌های فرودگاه اصفهان گذر کرده‌اند که نسبت مسافران خارجی به داخلی 80 به 20 درصد بوده است.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی استان اصفهان با بیان این که فرودگاه اصفهان از نظر پروازهای خارجی، سومین فرودگاه کشور است، عنوان کرد: مقاصد پروازهای خارجی اصفهان، اتریش، استانبول، دبی، بغداد، حج تمتع و ... است و به 8 کشور دنیا پرواز مستقیم داریم.

دهقان‌زاده افزود: رضایتمندی مسافران و حفظ اقتدار نظام و تأمین امنیت مسافران و پروازهای غیرنظامی سند زرینی برای یگان حفاظت از پروازهای سپاه است و اعتقاد داریم که امنیت و آرامش حق مردم شریف ایران است و وظیفه ما تحقق این امنیت است.

وی از برنامه‌های ویژه هفته حفاظت پرواز، گفت: در این هفته حضور در گلستان شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع و شهید محسن حججی حرم و شهدای یگان حفاظت و برنامه‌های تخصصی، ورزشی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی استان اصفهان تأکید کرد: 995 هزار و 200 نفر مسافر تا 30 آذر از فرودگاه‌های ما گذر کرده‌اند که 195 هزار و 200 نفر مسافران خارجی، 7 هزار و 37 سورت پرواز داخلی و هزار و 521 سورت پرواز خارجی، در فرودگاه اصفهان انجام شده است.

 

انتهای پیام/م

 

درخواست اروپا و آمریکا برای به کارگیری تجربیات یگان حفاظت هواپیمایی ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محبی در این زمینه افزود: پس از کسب گزارش هایی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در منطقه تاریخی مغاطیلوی ارومیه، این موضوع به‌صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل و واحد اطلاعات یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان مورد رصد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در یک عملیات منسجم و مشترک با فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل قوشچی ارومیه باند بزرگ و حرفه‌ای حفاران غیر مجاز حین برداشت آثار تاریخی و فرهنگی در منطقه تاریخی مغاطیلو معروف به «ماوارا» دستگیر شدند.

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی ادامه داد: در این عملیات علاوه بر دستگیری ۱۰ حفار غیرمجاز، سه دستگاه خودرو، آلات و ادوات تخریب گران آثار تاریخی از قبیل موتور برق، بتن‌کن، بیل و کلنگ کشف و ضبط شد.

سال گذشته نیز ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی منهدم و اعضای آن دستگیر شده بودند

کد خبر 6092604

دیگر خبرها

  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند