Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@09:38:56 GMT

نقش عربستان در ساخت آیفون ایکس

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۱۱۵۸۵

نقش عربستان در ساخت آیفون ایکس

با انتشار فهرست کشورها و کمپانی‌های تامین کننده قطعه برای اپل در ساخت آیفون ایکس مشخص شد که کمپانی‌های تایوانی با تامین تراشه، لنز دوربین، کیس فلزی و ... با 52 کارخانه در صدر فهرست تامین‌کنندگان جای دارد.
 
به گزارش خبرآنلاین، آمریکا با 44 کارخانه و تامین مواد مرغوب و طراحی تراشه در رده دوم، ژاپن با 41 کارخانه و تامین پنل های نمایشگر، سنسورهای تصویری، ترکیبات نمایشگر در رده سوم و چین با تامین کابل، اتصالات، ترکیبات صوتی، شیشه، باتری و با 19 کارخانه در رده چهارم تامین کنندگان آیفون ایکس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
اما سوئیس از اروپا با تامین قطعات نیمه هادی، طراحی آنتن و چاره جویی برای شارژ گوشی و با 16 کارخانه در رده پنجم قرار دارد.
 
کره جنوبی نیز با تامین حافظه و نمایشگر و با 12 کارخانه سهم در رده ششم، هنگ کنگ با تامین کابل، اتصالات و ... شبیه چین، منتها در مقیاس پایین تر و با 9 کارخانه در رده هفتم جای گرفته است.
 
در مجموع 201 کمپانی به عنوان شرکای تجاری در ساخت آیفون ایکس به اپل کمک کرده‌ و اسمبل اصلی را فاکسکان انجام داده است.
 
در زیر جزییات تامین‌کنندگان را مشاهده می‌کنید.  

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن

امتداد - بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو و متخصصص درحوزه مسکن به خوبی توانسته است در تامین مالی نهضت ملی مسکن ایفای نقش کند و به همین دلیل از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در تحقق اهداف این طرح قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن تلاش مضاعفی در تامین مالی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن داشته است تا با ایجاد سرپناه برای هم استانی شریف و برطرف کردن نگرانی آنها، ضمن جلب رضایت پروردگار متعال، بستر امیدآفرینی در جامعه را فراهم کند.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های استاندار در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن افزود: بانک مسکن با تامین مالی بیش از چهار هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست معرفی و انعقاد قرارداد را در استان به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات به عنوان منبعی برای پرداخت تسهیلات به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از ابتکار عمل استاندار در تعیین تکلیف قریب به هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • برای این تغییر ظاهری در آیفون باید تا ۲۰۲۶ صبر کنید!
  • عرضه فیس آیدی اپل با مدل آیفون ۱۸ پرو
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)