Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@09:12:53 GMT

ضرب و شتم دستفروش مشهدی توسط نیروهای منتسب به شهرداری+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۱۱۶۱۲

ضرب و شتم دستفروش مشهدی توسط نیروهای منتسب به شهرداری+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

عضو شورای شهر مشهد درباره ضرب و شتم یک دستفروش در پل سجاد این شهر توسط نیروهای منتسب به شهرداری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، انتشار ضرب و شتم یک دستفروش در پل سجاد مشهد واکنش‌های متعددی را برانگیخته است و شهروندان خواستار روشن شدن ابعاد این موضوع هستند.

محمد حاجیان‌شهری، رئیس کمیسیون خدمات شهری مشهد با تائید کلیپ ضرب و شتم یک دستفروش در مشهد اظهار داشت: کلیپ مزبور را بنده مشاهده کرده‌ام و طرح موضوع شده و ضرب و شتم رخ داده در پل سجاد مشهد و مربوط به منطقه 11 است و این ضرب و شتم به هیچ وجه مورد تائید اعضای شورا و بنده نیست و نیازمند پیگیری حقوقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مسائل را در حال بررسی هستیم و موضوع را از نظر حقوقی در دست پیگیری داریم. 

برخورد قاطع با متخلفان

سرپرست مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد مقدس اما در این باره ضمن اشاره به دستور قاطع شهردار مشهد خاطرنشان کرد: پیرو انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر برخورد نامناسب دو تن از ماموران منتسب به شهرداری مشهد با یک شهروند که بر روی یکی از پل‌های هوایی شهر با ترازو اقدام به تامین معاش زندگی خود می‌کرد، شهردار مشهد دستور بررسی و اعلام نتیجه این موضوع را تا پایان وقت اداری امروز صادر کرده است.

 حسین کشیری بیان کرد: از صبح امروز فیلمی کوتاه از برخورد ناشایست دو نفر با یک شهروند که بر روی یکی از پل‌های هوایی شهر با گذاشتن ترازو و وزن‌کردن مردم اقدام به تامین معاش می‌کرد، دست به دست می‌گردد که با واکنش منفی افکار عمومی مواجه شده است.

وی ادامه داد: در این راستا و پس از اطلاع شهردار مشهد، وی در دستوری خواست تا در اسرع وقت موضوع توسط مراجع ذیربط بررسی و نتیجه جهت تنویر افکار عمومی به وی اعلام گردد.

کشیری افزود: شهردار مشهد در دستور خود تاکید کرده است که در صورت تایید موضوع مبنی بر اینکه برخوردکنندگان ماموران شهرداری بوده‌اند، از هیچ قصوری چشم‌پوشی نکرده و با متخلفان به شدیدترین شکل ممکن برخورد خواهد شد.

سرپرست مدیریت روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهدمقدس یادآور شد: کرامت انسانی موضوعی است که با هیچ تخلف احتمالی نباید خدشه‌دار شده و زیرسئوال برود و خلاف این موضوع از خط قرمزهای مدیریت شهری در دوره جدید است.

 

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال شهرداری تکاب از بهار طبیعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رزاق محمدی شهردار تکاب گفت: بمنظور استقبال از میهمانان نوروزی شهرستان میادین، بلوار‌ها و ورودی‌های شهر را مزین به نماد نوروزی نموده است.   محمدی افزود: نماد‌ها و المان‌های نوروزی که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر تکاب تهیه شده است توسط کارگران و نیرو‌های واحد زیباسازی شهرداری در میادین و بلوار‌ها و ورودی‌های شهر نصب شد.   وی گفت: دعای تحویل سال، سفره‌های هفت سین، نشان‌های تبریک سال نو، سبزه نوروزی نمونه‌هایی از این نماد‌ها و المان‌ها است.   شهردار تکاب افزود: اقدامات شهرداری تکاب برای استقبال از بهار طبیعت و پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی در آستانه شروع سال جدید همچنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز منصوب شد
  • نصب ۹۰ المان نوروزی در سطح شهر بجنورد
  • تدارک ویژه شهرداری مهریز برای نوروز
  • همایش جایزه ملی شهریار به مناسبت روز شهردار 
  • «مظاهری» سرپرست منطقه ۶ شهرداری اصفهان شد
  • اقدامات نوروزی شهرداری شهرکرد در شهرک منظریه
  • استقبال شهرداری تکاب از بهار طبیعت
  • ۸۰ درصد متکدیان اطراف حرم مشهدی نیستند/ برگزاری پویش مشهد مهربان
  • ۶۵ درصد شرکت‌کنندگان جشنواره هنری استقبال از بهار مشهدی هستند
  • مراقبت از نوزاد رها شده مشهدی در بیمارستان ادامه دارد