Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-عضو کمیته اخلاق می گوید که این کمیته تصمیمی برای ورود به اتفاقات رخ داده برای مهاجم استقلال ندارد.

 هک شدن صفحه اینستاگرام مهدی قائدی روز جمعه حاشیه های زیادی را برای این بازیکن ایجاد کرد که البته با حمایت بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس، این حواشی به حداقل رسید تا بازیکن جوان آبی ها از فشار انتقادات راحت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله سمامی عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره این پرونده، گفت: در ابتدا باید بگویم طی یکی دو روز گذشته صحبت هایی در این راستا شنیدم اما اگر نظر شخصی من را به عنوان یک حقوقدان بخواهید، این است که باید طبق قانون با آن فردی که این عمل مجرمانه را انجام داده برخورد شود.

او ادامه داد :به نظر من کمیته اخلاق هرگز در موضوعات خصوصی این اشخاص ورود نمی کند و به کسی هم اجازه نمی دهد خدایی نکرده از اطلاعات خصوصی این افراد برای ریختن آبروی آنها استفاده کند. معتقدم افرادی که وارد زندگی و حریم خصوصی آن هم با اعمال مجرمانه می شوند باید طبق قانون با آنها برخورد شود.

سمامی در پایان صحبت های خود را اینگونه خاتمه داد: باز هم می گویم با افرادی که وارد حریم شخصی می شوند باید طبق قانون برخورد و لذا بنده به جای اینکه به فکر این باشم که پرونده قائدی را بررسی کنم باید بگویم که نظر شخصی ام این است که به جای برخورد با بازیکن استقلال و محکوم کردن او ،قانون باید به جای تنبیه کردن قائدی از او در قبال این کار دفاع کند و به نظرم با شخصی که دست به این کار خلاف قانون زده باید برخورد قاطع شود .باز هم نظرم بر این است که هیچ کدام حق نداریم در پنهان  افراد ورود کنیم.

ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافق‌نامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

کد خبر 847901 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی