Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدحسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) در پی درگذشت «سید ابراهیم الوزیر» دانشمند شیعه یمنی، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمدحسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) در پی درگذشت «سید ابراهیم الوزیر» دانشمند شیعه یمنی، پیام تسلیتی صادر کرد.

ترجمه متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«کل نفس ذائقة الموت ثم إلینا ترجعون»

استاد دکتر سید اسماعیل الوزیر و بستگان مرحوم مغفور علامه سید ابراهیم الوزیر

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

با رضا و تسلیم کامل در برابر اراده الهی، مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام) و همه اعضاء و مرتبطان آن، درگذشت مرحوم مغفور حضرت علامه سید ابراهیم الوزیر ــ رحمة الله تعالی علیه ــ را به شما تسلیت عرض می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن فقید سعید، دعوت کننده به سوی حق و از پیشگامان وحدت اسلامی و مدافعان مکتب اهل بیت عصمت و رسالت(علیهم السلام) بود و پشتوانه مستحکمی برای امت اسلامی در قضایا و حوادث گوناگون آن محسوب می شد.

با رحلت ایشان، ملت دوست و برادر یمن و جامعه اسلامی، شخصیتی علمی و مبلّغی صادق را از دست دادند.

از خداوند جلّ و علا مسألت داریم که ایشان را قرین رحمت نموده و در بهشت برین، با انبیاء و اولیاء محشور نماید؛ و به خانواده محترم وی صبر و اجر مرحمت فرماید.

وانا لله و انا الیه راجعون

محمدحسن اختری
دبیرکل
2 دی 1396

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با علما و روحانیان اهل سنت با بیان اینکه کشور از نظر امنیتی شرایط مناسبی دارد، اظهار کرد: امنیتی که امروز در کشور داریم یک نعمت است که در کشورهای همجوار وجود ندارد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی وحدت اهل سنت و تشییع تالش را مثال زدنی دانست و گفت: تمام نقشه‌های دشمنان نظام برای اختلاف افکنی بین اهل تسنن و تشیع تاکنون با هوشیاری مردم و مسؤولان به ویژه علمای گرانقدر ناکام مانده است.

وی افزود: کشورهای غربی به دنبال کم رنگ کردن شئونات اسلامی و معرفی نادرست اسلام و ترویج رفتارهای غیر اخلاقی و غیر اسلامی هستند که هوشیاری خانواده‌ها در بی اثر کردن این توطئه فرهنگی دشمنان تأثیر گذار است.

مدیر کل دادگستری گیلان با بیان اینکه بزرگترین سرمایه تالش، وحدت بین شیعه و سنی است، گفت: روحانیان اهل سنت همیشه همراه و پشتیبان ولایت فقیه هستند و با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و نقش بسزایی در رشد و تعالی جامعه و بنیان خانواده‌ها دارند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در پایان خواستار حضور و همکاری نخبگان، ریش سفیدان و علمای اهل سنت در حل اختلافات مردمی قبل از رسیدن مشکلات به محاکم دادگستری شد.

کد خبر 6094145

دیگر خبرها

  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد