Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان جغتای گفت: با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ارائه خدمات رادیولوژی در بیمارستان ولیعصر به صورت پیوسته امکان پذیر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام جغتای، سرگردانی مردم شهرستان جغتای در مسیر شهرهای نقاب و سبزوار به منظور برخورداری از خدمات سونوگرافی، درمان های تخصصی دیابت و برخی ارجاعات پزشکی با وجود بیمارستان ۶۴ تختخوابی ولیعصر در مرکز این شهرستان را می توان یکی از معضلاتی دانست که در چند سال اخیر گریبان گیر مردم این شهرستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبور از جاده پرخطر جغتای-سبزوار برای بیمارانی که به چند نوبت درمان تخصصی دیابت نیاز دارند و همچنین هزینه های مالی و زمانی ناشی از آن طی چند سال اخیر باعث شد تا مسولان شهرستان و مدیران بیمارستان جغتای در راستای رفع این محرومیت های کهنه مردم دست بکار شوند.

علاوه بر نبود درمان های تخصصی دیابت، و خدمات رادیولوژی و سونوگرافی تمام وقت، عدم حضور پیوسته پزشکان متخصص در این بیمارستان و همچنین نارضایتی ها از برخوردهای غیر حرفه ای یکی از متخصصان با بیماران، با اعتراضاتی در بین مردم همراه بوده است.

در همین راستا دکتر عاطفه روستازاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جغتای به خبرنگار ما گفت: اعتراضات چند تن از مراجعه کنندگان نسبت به برخورد های غیر حرفه ای یکی از متخصصان باعث شد تا تغییراتی در این زمینه در دستور کار قرار گیرد و بر همین اساس، با جایگزینی ۲ تن از پزشکان این بیمارستان، طی ۴۰ روز اخیر، میزان رضایت مردمی افزایش چشمگیری داشته و ارحاعات بیماران به بیمارستانهای سبزوار کاهش یافته است.

انجام سونوگرافی تمام وقت در بیمارستان ولیعصر جغتای

روستازاده افزود: عدم ارائه پیوسته خدمات رادیولوژی به بیماران در این بیمارستان و مراجعه آنها به مراکز درمانی شهرستان سبزوار یکی دیگر از مشکلات این بیمارستان بود که با پیگیری های مکرر و همچنین مساعدت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ارائه خدمات رادیولوژی در بیمارستان ولیعصر به صورت پیوسته امکان پذیر شده است.

حضور دکتر امامی، از پیشکسوتان تخصص جراحی عمومی در بیمارستان ولیعصر خبر شهرستان جغتای خوش دیگر بود که دکتر روستازاده با بیان آن تشریح کرد: انجام جراحی ها یکی از علل اصلی اعزام بیماران به مراکز درمانی سبزوار طی سالهای اخیر بوده است که با حضور دکتر امامی، انجام کلیه جراحی های عمومی در بیمارستان ولیعصر جغتای ممکن شده است.

راه اندازی درمانگاه تخصصی دیابت در بیمارستان ولیعصر جغتای 

رئیش شبکه بهداشت و درمان شهرستان جغتای خاطرنشان کرد: نبود خدمات تخصصی بیماران مبتلا به دیابت نیز یکی دیگر از معضلات موجود در این بیمارستان می باشد که با راه اندازی درمانگاه تخصصی دیابت طی ۱۰ روز آینده و ارائه خدمات تخصصی به صورت هفته ای یک روز، این مشکل نیز تا حدودی مرتفع می شود.

وی با اعلام خبر موافقت سازمان ارنژی اتمی برای استقرار تجهیزات رادیولوژی دیجیتال در این بیمارستان، یادآور شد: پس از مهیا شدن زیرساخت های لازم و همچنین موافقت سازمان انرژی اتمی، بیمارستان ولیعصر شهرستان جغتای طی دهه اول دی ماه به سیستم رادیولوژی دیجیتال مجهز می شود.

یادآور می شود: بیمارستان ولیعصر جغتای زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی شبزوار قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر نیاز جدی خوزستان به بیمارستان ویژه چشم گفت: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده است علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

محمدحسین سرمست اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه می‌کنند و بیش از ۳۰ عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار
  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام