Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  استاندار یزد درپیامی روز ثبت احوال را به کارکنان و فعالان این حوزه تبریک گفت.

درپیام زمانی قمی آمده است:

نام گذاری سوم دی ماه روز صدور اولین شناسنامه ایرانی در سال 1297 ، به عنوان روز ملی ثبت احوال تأکیدی بر اهمیت مدارک هویتی در ایجاد رابطه مردم و دولت است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزوده:هدف از تعیین این روز یادآوری همگانی در خصوص امر مهم ثبت رویداد های حیاتی و حراست و پاسداری از هویت و تابعیت ایرانی و فرصتی است ارزشمند به منظور تبیین تلاش های خدمتگزاران عرصه ثبت احوال که در طول ادوار گذشته منشأ خدمات و تحولات چشمگیری بوده اند.

وی ثبت وقایع حیاتی را دریچه ای به سوی شناسایی نیازهای نسل آینده دانست وتصریح کرد: بدون شک عدم ثبت وقایع حیاتی ، برنامه ریزی ها در خصوص نسل فعلی و آتی را با خطای جبران ناپذیری مواجه می کند .

استاندار یزد سازمان ثبت احوال کشور را متولی بزرگترین و مهمترین پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور دانست که با ارائه خدمات به سایر دستگاه های اجرایی ، بازوی توانمند دولت در امر هویت و شناسائی است.

زمانی قمی ضمن ارج نهادن به خدمات کارکنان این نهاد حاکمیتی تقدیر و تشکر خود را از زحمت کشان سازمان ثبت احوال استان یزد اعلام کرده است.

انتهای پیام/ ی

تبریک استاندار به مناسبت  روز ثبت احوال

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم

سخنگوی وزارت خارجه در پیامی روز معلم را تبریک گفت.

‏به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در پیامی شبکه ایکس نوشت: تبریک به معلمان خوب ایرانِ عزیز که درس عشق، مهرورزی و زمزمه‌های محبت آنان همواره در گوش و جان ما و فرزندان این سرزمین است.

روز معلم مبارک

یاد فرزند عزیز و پاره تن امام(ره)، معلم شهید استاد مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام
  • بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر