Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستار محمودي در مصاحبه اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صداوسيما با اشاره به اينکه برخي طرح هاي ديگر مانند آبرساني شهري و روستايي که موقعيت اضطراري دارند در اولويت بعدي طرح هاي نيمه تمام قرار دارند، افزود: بعد از اين دو اولويت، طرح هايي که کمتر از 50 درصد پيشرفت دارند در اولويت سوم قرار دارند.

وي تاکيد کرد: قرار است از صندوق توسعه ملي در بودجه پيش بيني شده براي سال آينده 300 ميليون دلار به حوزه آب و فاضلاب روستايي اختصاص­يابد­که دولت از اين پيشنهاد وزارت نيرو استقبال کرد و مقرر شد­بودجه بيشتري به اين بخش اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودي گفت: حدود 750 تا 760 طرح نيمه تمام­ داريم که اغلب آنها مربوط به بخش آب مي شود­که حدود 20 تا 25 درصد اين طرح ها بالاي 80 درصد پيشرفت دارند.

وي افزود: طرح هاي بخش برق چون متکي به درآمد خودشان هستند سرعت ساخت اين طرح ها بيشتر از طرح هاي بخش آب است.

قائم مقام وزير نيرو افزود: در بودجه پيشنهادي سال آينده محل تأمين اعتبار برخي از طرح ها تغيير کرده مثلاً در برخي از طرح ها که از منابع دولتي استفاده مي کرديم قرار است براساس بودجه پيشنهادي از اوراق مشارکت و يا اسناد خزانه استفاده شود.

محمودي گفت: بودجه هاي وزارت نيرو شامل دو بخش آب و برق مي شود که در­بخش آب­اغلب از اعتبارات دولتي استفاده مي شود مانند طرح هاي آبرساني به روستاها و شهرها و تعمير و نگهداري تأسيسات و بخش طرح هاي فاضلاب اما در حوزه برق بيشتر طرح ها متکي به درآمدهاي داخلي است که اگر اين درآمدها حاصل نشود اعتبار و بودجه بخش برق کاهش مي يابد.

وي افزود: در بودجه سال آينده اين وزارتخانه­20 درصد افزايش ديده شده است و بودجه اي که به مجلس رفته­ واقع بينانه است تا­حداکثر تخصيص ها را به خود اختصاص دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هرجایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، ابراز کرد: در سفر رئیس جمهوری پروژه های مهمی در این استان افتتاح شد.

منصوری با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز به شکل جدی در حال انجام است، اظهار کرد: استان ظرفیت های خوبی در بحث آب، کشاورزی، گردشگری و پتروشیمی دارد.

وی افزود: تلاش و عزم دولت بر این است که سود و منافع پتانسیل ها بر سر سفره مردم قرار بگیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع به پتروشیمی گچساران تزریق شد، اظهار کرد: چنین اقدامی در بحث پتروشیمی دهدشت نیز اجرایی می شود.

منصوری گفت: دولت تمام قد در خدمت به مردم کهگیلویه و یویراحمد پیگیری پروژه ها را تا روند تکمیل خواهد داشت.

کد خبر 6092398

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود