Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛سردار قادر کریمی امروز گفت: دو عضو اصلی باند ربایش زوج جوان نیشابوری در روز ۲۷ آبان ماه امسال که پس از فرار زن جوان و دستگیری ۳ همدست شان، گروگان ۲۵ ساله خود را به تهران انتقال داده و در آنجا رها کرده و متواری شده بودند با ردزنی‌های گسترده پلیسی تحت تعقیب قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: ماموران انتظامی شهرستان نیشابور با هدایت‌های عملیاتی سرهنگ بیات مختاری، فرمانده انتظامی این شهرستان تحقیقات خود را ادامه دادند و پس از اقدامات گسترده اطلاعاتی دریافتند یکی از این ۲ متهم فراری پرونده باند آدم ربایی به نیشابور بازگشته و با ۳ تن از اراذل و اوباش دست به شرارت و عربده کشی می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران دایره عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی شهرستان پس از چند ساعت کنترل و مراقبت‌های نامحسوس مخفیگاه‌های این ۴ شرور را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این محل‌ها را به طور ضربتی پاکسازی کردند.

سردار کریمی گفت: چهار متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش و دارای سوابقی هم، چون آدم ربایی، تیراندازی، مزاحمت، نزاع دسته جمعی و چاقوکشی هستند که هر کدام در پرونده‌های مختلف، تحت تعقیب قضایی بودند و یکی از آنان نیز همان متهم فراری پرونده آدم ربایی است.

وی گفت: تحقیقات از متهمان با دستورات صریح مقام قضایی در حالی ادامه دارد که پلیس جستجو‌های خود را برای دستگیری متهم اصلی پرونده آدم ربایی ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/پ

 

انتهدام باند آدم ربایی در خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد