Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم؛ این سرویس با نام "تلفای" خدمتی نوآورانه است که اپراتور اول ارتباطی در کشور راه‌اندازی کرده که با استفاده از آن، مشترکان این اپراتور نیازی به پوشش شبکه تلفن همراه برای برقراری تماس نخواهند داشت بلکه تنها با دریافت و نصب اپلیکیشن تلفای، فعالسازی سرویس و اتصال به هر شبکه وای‌فای می‌توانند مکالمه کنند و برای این کار نیازی به استفاده از هیچ اپلیکیشن واسط دیگری ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همراه اول این سرویس را در پیاده‌روی اربعین امسال ارائه کرده بود؛ مشترکان می‌توانند پس از فعالسازی تلفای، تماس را با استفاده از شماره‌گیر تلفن همراه خود و همانند تماس عادی برقرار و دریافت کنند.

هزینه برقراری تماس نیز کاملا مشابه تماس عادی بوده و با استفاده از این سرویس اتصال به هر شبکه وای‌فای، مشابه اتصال به آنتن اپراتور است.

از مزایای این سرویس می‌توان به برقراری و دریافت تماس در نقاط با آنتن‌دهی ناپایدار یا با ازدحام بالا و مشکل ناپایداری آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه در این نقاط یا داخل برخی ساختمانها حل خواهد شد.

همچنین در هنگام تماس، مخاطب تفاوتی بین تماس تلفای و تماس عادی مشاهده نمی‌کند و برخلاف سایر اپلیکیشنهای تماس اینترنتی که لازم است طرف دیگر مکالمه نیز اپلیکیشن را نصب کرده باشد، برای تماس از طریق تلفای طرف دیگر مکالمه نیازی به فعالسازی این سرویس ندارد.

مشترکانی که سیم‌کارت یوسیم دارند و گوشی همراه آنان اندروید 4.4 به بالا باشد، می‌توانند از این سرویس استفاده کنند و برای سیستم عامل ios نیز قرار است ارائه شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا دشتی اردکانی در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: اختیارات فرمانداری ویژه بیشتر از فرمانداری عادی و کمتر از استانداری است. سمت فرماندار ویژه، معاون استاندار است و می‌تواند در جلسات معاونان استاندار شرکت کند

وی افزود: سطح مدیران ادارات اردکان مثل مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، راه و ترابری، امور اقتصاد و دارایی، کار و امور اجتماعی، اطلاعات و بازرگانی به معاونت اداره کل ارتقا می‌یابد. بقیه ادارات با تشخیص وزیر کشور می‌توانند به این مساله ارتقا یابند.

نماینده اردکان در مجلس ادامه داد: این مساله امروز از سوی معاون اول رئیس جمهور به وزارت کشور ابلاغ شده و امیدواریم فرمانداری ویژه اردکان در خردادماه افتتاح شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره+جدول
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال