Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا استان قزوین، سرهنگ بیژن خدایی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ابتدای امسال با هماهنگی دستگاه قضایی نسبت به انجام چندین طرح پاکسازی نقاط آلوده و اجرای برنامه عملیاتی گروه ضربت مقابله با خرده فروشان موادمخدر اقدام کرده است.
این مسئول انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح ها، 42 باب منزل مسکونی که محل تجمع معتادان و فروشندگان مواد مخدر بود، مهر و موم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ خدایی اظهار کرد: اجرای این طرح ها در نقاط آلوده با هماهنگی دستگاه قضایی استمرار خواهد داشت.
وی همچنین گفت: از خانواده ها درخواست داریم نظارت و کنترل بیشتری به فرزندان خود داشته باشند و پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ از طریق ارائه اخبار و اطلاعات فعالیت آنان با تلفن 110 یاری کنند.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد

سردار رضا شجاعی اظهار کرد: مأمورین این فرماندهی مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم، در حین کنترل خودروهای ترانزیتی به یک ‌دستگاه خودروی مشکوک و سریعاً آنرا مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: مأمورین با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند محل اختفاء مواد مخدر که به صورت ماهرانه‌ای در کابین خودرو جاسازی شده بود را کشف و قاچاقچی آن را نیز دستگیر کند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اعلام توقیف یک دستگاه خودرو سواری، دستگیری یک نفر سوداگر مرگ و کشف ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل ۴۰۹ کیلوگرم شیشه و۱۱۱ کیلوگرم از نوع تریاک ضمن هشدار جدی به قاچاقچیان و آن دسته از افرادی که برای دستیابی به منافع مادی، از طریق قاچاق مواد مخدر سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند گفت: مرزداران برای مقابله با هرگونه تعددی به مرزهای پاک ایران اسلامی همیشه آماده‌اند.

وی تصریح کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای این کشور، اجازه سوء استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • ۴ تن مواد مخدر در استان قم کشف شد
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند
  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • ۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد
  • اعدام سوداگر مرگ در اردبیل
  • سوداگر مرگ در اردبیل اعدام شد
  • بازداشت ۷۰ نفر در مناطق آلوده و جرم‌خیز شاهرود
  • جمع‌آوری و دستگیری ۶۷ معتاد و سوداگر مرگ در رودبار